Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Taky jsem právě dostal chuť na klobásu s čočkou! .-))

R^

0 0
možnosti
Foto

toje dobrá chuť :-)dík za návštěvu.

0 0
možnosti
Foto

Juj! Dostala jsem z toho neodbytnou chuť na čočku :-)

1 0
možnosti
Foto

na Santiniho čočku ne? :-)

0 0
možnosti
PK

Ahoj Jaromíre, pěkné. Také jsem tam byl, nafotil a u tebe jsem si to připomenul.:-)

1 0
možnosti

Ty "Santiny" mě dostaly...

0 0
možnosti
Foto

Takových krás a turisti z tý Prahy paty nevytáhnou a nevytáhnou :-)R^

1 0
možnosti
Foto

kráááááááááásné R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

díííííííííííííííííííííííííík:-)

0 0
možnosti
ZM

Santini to uměl :-) třeba kostel v obci Zvole (ZR) je taky moc pěkná stavba :-) přes Křtiny jsem jel jednou na kole a pamatuju si jen tamější "brutální" kopec ;-D

1 0
možnosti
Foto

brutální, ale krátký:-)

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkný Santini R^, připomnělo mi to Zelenou horu:-)

1 0
možnosti
Foto

Paráda! R^U nás v Panenských Břežanech máme taky jednu Santiniho perlu. Kapli sv. Anny, momentálně v rekonstrukci.

1 0
možnosti
Foto

:-)dík...to je pro mě nová informace:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 38,00
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik