Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

Díky...moc hezky napsáno R^

0 0
možnosti
Foto

jejku ahoj Jarmilo...díky za návštěvu a pochvalu :-)

0 0
možnosti
LH

Jaromíre, krátké a výstižné. Děkujeme...Kytičku jsem už dostala, vlastně dvě, jednu růži mi věnoval za pokladnou v Lidlu fešný hoch. (Nejen mně, ale všem ženám). Bylo to milé. Jinak ale chci napsat, že ve Varech se to hemží policisty a mě nenapadl lepší důvod než ten, že hlídají, aby MUŽI, oslavující MDŽ nejezdili opilí :-) :-) :-). Potkali jsme hlídky na každém možném místě a když to počítám, tak nejméně 7, ale možná jsem některé policisty vynechala.

0 0
možnosti
Foto

:-)Máš pravdu, alkohol býval na MDŽ pro řidiče často problém, ale pokud jsou policajti v terénu, znamená to, že se stále MDŽ slaví:-)

0 0
možnosti
MD

Pekny clanek. I kdyz do mixu pravd patri, ze jsou to take nejkrasnejsi upiri, rozcilovaci a nicitelky muzskeho klidu na Zemi. Ale to se muze rikat az 9. brezna.

0 0
možnosti
Foto

a ap ktřeba po celý rok :-)

0 0
možnosti
Foto

Dneska se mně nechtělo vůbec do ničeho pouštět, ale po přečtení tohoto hlášení, jsem načisto fit. Kouzelný blog, kouzelný JaromírR^;-D

0 0
možnosti
Foto

jejku, to mě těší, že jsem Tě dostal do formy :-) díky

0 0
možnosti

R^R^R^R^R^ No ano, Jaromír. Kdo jiný to umí napsat lépe a opravdově?:-)

Takže velký dík za to vyznání a přání!V:-)

0 0
možnosti
Foto

díky...jsou blogy, který se píšou tak nějak samy :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Jaromíre, ženy jsou tím nejhezčím, co dokázala příroda vymyslet:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo ale na druhým místě jsme my :-)

3 0
možnosti
Foto

R^ to s tou ikonou krásy, elegance, zdravýho intelektu, jasnýho rozumu a zdrojem nekonečný inspirace mě vážně dojalo. Ani kytku už nepotřebuju. Teď abyxch se do toho dala, poněvadž mám pocit, že až na ten zdroj nekonečný inspirace (otázka jakej, k čemu a pro koho:-)) už to začíná být všechno nějak fuč;-).

2 0
možnosti
Foto

...jen zdánlivě :-)díky;-)

0 0
možnosti
Foto

K tomu, aby fungovala zeměkoule je zapotřebí mužů, kteři jsou technicky zdatnější než ženy a dokáží ji při poruše zcela jednoduchým zásahem opravitR^V

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, já se rychle přidávám. Ať jim slouží ZDRAVÍ a také MUŽI!R^;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,61
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik