Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Opožděně díky, nejlepší na oslavách eróhá bylo, že se chlapi ožrali nejdřív. ;-D

0 0
možnosti
Foto

tak to bylo pravidlem...vlastně proto ten svátek byl:-)

0 0
možnosti
Foto

Haló, haló, Jaromíre. DěkujiV

0 0
možnosti
Foto

Haloooo rádo se stalooo :-)

0 0
možnosti
Foto

VVVV

Jaromíre děkuji za přáníčko k MDŽ, je velká škoda, že muži opravdu zapomínají na své družky a celý rok je to pro ně vše samozřejmé. No kdysi to oslavovali opravdu muži, ženy dostaly kytičku a muži lahvínku. Dnes si jen málo kdo vzpomene, svátek žen je něco jako připomenutí, že vedle Vás je křehká bytost, která si zalouží alespoň kytičku. Já ji už dostávám od syna a vnuků, přesto hřejí, jako bych dostala zlato.

Všem ženám přeji takové pocity jako mi udělali mi potomci. MarkétaVVVV

0 0
možnosti
Foto

ahoj Markéto, dík za fajn koment a návštěvu :-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Jaromíre,hezké povídání, díky za přání,zrovna dneska,když jsem jela do práce,tak jsem si vzpoměla,že je MDŽ,doufám že večer bude doma kytka,ale já vím,že určitě bude,zdravím Zdena :-):-)

0 0
možnosti
Foto

pak je Zdeno vše jak má být :-)

0 0
možnosti
VF

Oslavy MDŽ jsem nikdy neměla ráda. Ale přece byla i milá přání:

1. srdíčka namalovaná pod vedením soušky učitelky od mých synků

2. krásná růže od zaměstnavatele, který už ji nedával z povinnosti

3. dnes od Vás (a od pana X - sakulentská skleroza).

Děkuji:-)

0 0
možnosti
VF

Už vím, a přání od X - od pana Turnera.;-D

0 0
možnosti
Foto

rádo se stalo..bylo mi potěšením :-)

1 0
možnosti
Foto

..taky s dovolením poděkuji za přání...;-)

0 0
možnosti
Foto

jůůůů ahoj Zdeňko díky za návštěvu:-)

0 0
možnosti
Foto

:) Hele...a nestačilo napsat jen...milé ženy, je fajn, že JI máte? ;)

1 0
možnosti
Foto

:-)to by nazaplnilo ani nadpis a rozvádět toto téma....:-)

1 0
možnosti
Foto

Bylo mi Radko potěšením:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre , děkuji za to že na nás pamatuješ je to milé

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS