Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zase jsi mě dostal, pojízdný chalupáři! Modrej podkarpatskej kostelíček u mne vede. A zavidim ti koupelnu! ;-D!!

0 0
možnosti
Foto

pak se dostáváme vzájemně:-)však jsem to patřičně ocenil ;-)

0 0
možnosti
LH

Jaromíre, krásné chaloupky, už se moc těšíme, až bude hezky a někam vyrazíme....tahle Tvoje FR mě docela nakopla v pátek odpoledne. Díky a pěkný víkend přeji. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Lenko tak přeju aby bylo hezky :-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, na to bych se dokázala dívat pořád, krása a uklidňující zároveň ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Jitko ty by si snad byla ochotná se z jedné do druhé i stěhovat:-)díky

0 0
možnosti

J47a91n 56Š38u49r85c

4. 3. 2016 13:49

Nádherné fotky. Obrovská karma.R^

1 0
možnosti
Foto

Další krásný fotoblog. Opět jsem se někam podívala, aniž bych vytáhla paty z domuR^R^

1 0
možnosti
Foto

:-) no já zase s kolegyní Moudrou chodím po Alpách.:-)díky za návštěvu a ohodnocení:-)

0 0
možnosti
IT

Opět jsem se rád pokochal. Některá místa znám. Vlkolínec, Čičmany, Šerlich a další. Poklona za prokliky.R^R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

:-)díky...však jsem se s nimi natrápil, než jsem se je naučil, ale obecně...jsoui bezva.:-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkná prácička dokumentární, ale ještě jsem neobědval, tak mě ty jitrnice podráždily.

0 0
možnosti
Foto

:-)díky...popravě...taky jsem na ně dostal hlad :-)

0 0
možnosti
MS

Chaloupkový bedekr. R^R^:-)

1 0
možnosti
VV

Skoda, ze nejste v tomto nudnem udoli casteji. Vase obrazky stoji vzdy za podivani.

0 0
možnosti
Foto

:-)díky...no je pravda, že letos jsem ještě nic nevyfotil, ale to se jistě změní :-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, tak tohle jsem docela potřebovala vidět. Mám toho lotra dost (idealizovaně) ráda,(to bude spíš Brnem) takže mám hned lepší představu, jak to tam v té Koločavě vypadá. Celý hezkýR^ ale tovíš, jedna je vysloveně pro mě;-Dhezký víkend:-)

1 0
možnosti
Foto

tak hlavně když sis Radko, vybrala...a která to je?:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,59
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik