Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Chaloupky jak lusk, zásoby dobré, pitný režim vyhovující.R^:-)

0 0
možnosti
Foto

pak je všechno v pořádku:-)

0 0
možnosti
Foto

Moc hezké , takové obrázky mě vždy dostanou :-):-)R^

0 0
možnosti
Foto

ahoj Jano, takže jsem Tě dostal:-)

0 0
možnosti
Foto

R^R^:-)krásné chaloupky, lidé žijí v leckde.

0 0
možnosti
Foto

a v lecčemž...to je divný slovo:-)díky

1 0
možnosti
ML

Krásne fotkyR^. Ak budete vo Vlkolínci, zastavte sa na kávu v drevenici pod zvoničkou. Som tam, ak je pred ňou žltý trabant, alebo žltý Hornet 600.;-)

0 0
možnosti
Foto

:-)díky za pozvání, třeba někdy vyjde :-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, až se mi z toho všeho škobrtání zamotala hlava. Každopádně moc pěkné pohledy a všude žijí lidé. Vím, že jsem hlasoval správně.:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)ano Pavle všeude žijí lídé a v něčem:-)dík

0 0
možnosti
Foto

Ta mapa je nějaká nezvykle dlouhá.8-o Jo, 1933, tak to nepamatuju.;-D Krásné chaloupky všude!:-)

0 0
možnosti
Foto

jejku aní já si to nepamatuju..:-)...ale můj otec si to pamatoval...díky:-)

1 0
možnosti
ZM

na prahu víkendu mi to pomáhá zapomenout na toho pitomce, který u nás ve firmě všechny asi brzo přivede na dobrovolnou cestu k Chocholouškovi... ;-)

0 0
možnosti
Foto

udělejte to obráceně a pošlete k Chocholouškovi jeho :-)

0 0
možnosti
Foto

Na to není co říct,je to moje srdeční záležitost,prostě nááááááááádherné,držím palce moooocmzdravím Zdena R^R^:-):-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS