Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jaromíre, krása!R^ Byli jsme tam před léty na pivních slavnostech a jak vidím, musíme to opakovat, pivečko je za každým rohem;-D

0 0
možnosti
JB

J49i90ř71í 23B37o93č89e81k

21. 1. 2016 10:38

Tajemný hrad Svojanov byl moje oblíbené čtení. Hlavně pan Hamrlík a jeho ohnivá svině

0 0
možnosti
Foto

R^Jako dítě jsem o něm měla dobrodružnou knížku. Budu hledat:-). Fotky jsou inspirující, možná si zase střihnu nějaký horor:-).

1 0
možnosti
Foto

:-)tak do toho...a dík:-)

0 0
možnosti
Foto

Sotva je tu vymodlené bílo, člověk má díky Tobě ,Jaromíre ,už zas neodolatelnou chuť na léto a výlety. Větve? připomíná mi to soudruhy v Zapomenutém světle v kostele;-( a hezké je zas ale narazit na Vojtěcha Jasného. Ten dřevěný kříž je krásný.:-)R^zdravím

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Radko, díky za popis:-)

0 0
možnosti
Foto

Hezké fotky.

Při spatření nadpisu se mi vybavila kniha Bohuslava Březovského, kterou jsem jako dítě četl:

http://www.databazeknih.cz/knihy/tajemny-hrad-svojanov-163072

0 0
možnosti
Foto

no vida ani o ni nevím :-) dík a dík:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,64
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik