Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZM

příběh pěkný, jen na to pivo si pořiď lepšího grafika ;-) na tom sloupku ten půllitr vypadá tak na dvoulitrovou nádobu (vzhledem k velikosti) ;-)

0 0
možnosti
Foto

:-)tak jasně, ten poměr je mimo, ale kdybych to sladil...byla by to leda pivní tečka:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, krásný fotky i komentář! :-) A moc díky, jelikož jsem kdysi o Svojanově psala (Kumánka v Čechách) a tys mne tam vzal na výlet!!!! :-) A samozřejmě R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Tak hlavně jestli Tě nebolely nohy:-) Šárko dík;-)

0 0
možnosti
VF

Jen co se ohřejeme na Svojanov vyrazíme.

Krásné obrázky! Děkuji.

Jenom jediné přání mám - uvítala bych spisovnou češtinu. Jsem prostá venkovská stařenka ze Slovácka, která "tů svoju" řeč potlačila z úcty k ostatním spoluobčanům naší milované vlasti.[>-]V

1 0
možnosti
Foto

no píšu tak, jak mě zobák narostl, takže se omnlouvám, ale přání neumím vyhovět.:-)

1 0
možnosti
Foto

:-)dík...od tebe obvzláště:-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkný šplhání do kopce. Ale vypadá to, že stojí za to.:-)

0 0
možnosti
Foto

na čtyři se vždy vyplatí stoupat:-)

1 0
možnosti
Foto

Svojanov je velmi zvláštní hrad, pro mě speciálně velmi mystický. Za článek osobní pochvala III. stupně.

0 0
možnosti
Foto

děkuju za III.stupeň.:-)

0 0
možnosti

No jo. Kdo počká, ten se dočká!:-) Ty snad chodíš do práce, či čo?;-D

Ale zase je to paráda - jako vždy. Ten dekorační pěnový mok tam pěkně pasuje:-) Jen mi není jasné, jestli nebylo riziko jít na čtyři, asi nebyl v dohledu žádný pes!;-D;-D

Ale tedy kvalita to je ten blog, Jaromíre, to tedy zase jó!R^

0 0
možnosti
Foto

no jasněže chodím do práce a to měrou nebývalou.:-) no jak jsem uvedl...když na čtyři, tak na čtyři...a Polička špatná neni:-)

1 0
možnosti
Foto

Vladimíre dík...když na čtyři, tak na čtyři:-)

0 0
možnosti
RP

Zajímavé fotky, nádherné chaloupky R^ a i ta chuť na Seged. guláš přišla.:-P

0 0
možnosti
Foto

pak vše splnilo účel :-)dík

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,64
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik