Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezká reportáž,jsem ráda,že díky Tobě nahlédnu někam,kde jsem nebyla a zítra dělám segedín,dostala jsem na něj chuť!

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre,tohle mi nějak uteklo a zrovna,taková nádhera,ještě,že jsem vlezla na fejs,zdravím Zdena R^R^R^R^R^:-):-):-):-)

0 0
možnosti

Krásný hrad a k němu opět pěkné povídání. Díky Jaromíre :-)

0 0
možnosti
Foto

no pamatuju si ho jako...skoro zříceniny, teď už je fešák.:-) díky Lenko;-)

0 0
možnosti

Hezké fotky Jaromírku, ale jedničku bych dala těm branám. R^

0 0
možnosti

ovšem vyfotit segedín tak, aby nevypadal jako "................." se skoro nikdy nepodaří. Vám taky ne :-)

0 0
možnosti
Foto

Dekorace ze skla na hradbách je dokonaláR^;-D

0 0
možnosti
Foto

:-)jsem takový inovátor:-)

0 0
možnosti
Foto

R^:-)Krásná chaloupka a lákavá nabídka oběda!;-DAle ostatní fotky jsou také moc pěkné.

0 0
možnosti
Foto

no musím přiznat, že ty knedlíky nebyly nic moc.:-)dík

0 0
možnosti
Foto

Krásné, místy až Boháčkovské, pohledy. R^

A ta třetí svrchu by svou komposicí určitě lákala Ladu k nakreslení

(myslím malíře, ne princeznu) :-)

0 0
možnosti
Foto

proboha...aby z toho nevzniknul dojem, že se tlačím do umělecký fotografie.:-)

1 0
možnosti
Foto

krásné , vůbec to neznám a díky Tobě jsem mohla nahlédnout :-)

0 0
možnosti
Foto

ahoj Jano...ale až tak úplně daleko to nemáš:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Moc hezký kousek historie, okrášlený lákavými gastronomickými střípky současnosti:-)

0 0
možnosti
Foto

jo, dobře se to doplnuje:-)dík Honzo

1 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 38,06
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik