Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ty kočičky.R^ Taky jednu takovou mám.;-)

2 0
možnosti
AF

Jaromírku, pěkné fotky, obzláště ty dřevěné kočičky - námětové i kompozičně perfektní.

Přeji vám všechno nejlepší, splnění všech přání a tužeb a hodně zdraví a psavého elánu do Nového Roku.

P.S. Nevíte, co se děje s Františkem? Nejenom oblečením, ale i námětově zmoudřel a zklidnil se. Nechystá se na politickou kariéru ;-D?

2 0
možnosti
Foto

Děkuju Alenko a co se děje s Františkem...spíš bych očekával, že to vite Vy:-) já jsem mimo informace, ale tuším že vstoupil do nějaký svobodný strany:-)...i Vám vše nejlepší a hlavně...zdraví :-)

1 0
možnosti
Foto

J31a93n 96P59r34a16ž83á53k

18. 12. 2015 13:07

R^ Moc hezký, ale stejně mě nejvíc zaujaly ty kočky, asi už na ně ujíždím:-);-D

2 1
možnosti
Foto

no...pak už trochu jo :-)dík

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, tak pět let si říkám- v Olomouci jsi ještě nebyla, jeď... a pak to dorazí Šiša a já vím, že se to nedá odkládat. Ale jak to zase jen udělám?... zamotal jsi mi tím krásným blogem trochu šiš(k)u.R^:-)

3 0
možnosti
Foto

máš se někdy připojit a je to :-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, vše pěkné a pro mě známé.;-) Ráda tam jezdím.

2 0
možnosti
Foto

Díky za připomenutí mého rodného města. "Litovel" se dá pít. Olomouc měl pivovar, ale byl zrušen. Dnes by se tam také něco malého našlo.

1 0
možnosti
Foto

jo malý pivovary tam jsou:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre to je krása :)R^

1 0
možnosti
Foto

Krásné fotky, v sobotu jsem to tam zažil na živo a musím uznat, že mě to nadchlo více, než trhy tady v Brně.

1 0
možnosti
Foto

díky...a máte pravdu:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre , Olomouc je krásná a nafotil jsi to moc hezky:-)

2 0
možnosti

Jaromíre, tak dokonale propojit příjemné s užitečným, a zábavné s poučným umíš fakt jen ty! Text k obrázkům jako vždy naprosto skvělý. Velký dík za to!!!R^V

Blog by si zasloužil víc jak koš karmy! Ale k čemu by ti to bylo?

Lepší, když tě hřeje pocit, kolika lidem jsi tím blogem udělal radost!!!:-)

A ta moje radost je fakt velkáR^

Přeji Ti, Jaromíre, hezké svátky vánoční, a hodně zdraví a štěstí, a pěkných výletů v novém roce 2016!

Marie

2 0
možnosti
Foto

Marie mockrát děkuju a cením si tvého vzkazu:-)tak ještě jednou...fajn Vánoce a bezva vykročení, jokožto i kráčení v novým roce.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 552
  • Celková karma 34,35
  • Průměrná čtenost 3795x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik