Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Za akcie Nomury

nakoupíme lemury :-)R^

0 0
možnosti
Foto

tak jo, ale aby jich bylo dost:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak toto, Jaromíre, nemá chybu ;-DR^

0 0
možnosti
Foto

:-)dík Ivano, ale s veřejným básněním končím, nechám si to pro sebe :-)

0 0
možnosti
JR

J45a52r46a 94R10a44n62k

15. 12. 2015 3:59

Citim se nesmirne osizena, zila jsem v presvedceni, ze budou fotografie a tesila se na mysi na palive paprice....asi chili, takze zadne pozdravy Vasemu kocicimu klubu, nevydelal si na Oskara.

Ale jinak libilo, jste poetaR^

0 0
možnosti
Foto

no...bylo to trošku zákeřný :-)

0 0
možnosti
Foto

tak, tohle chtělo stejně slézt z motorky... teda jsi takové víceúčko, Jaromíre..jak píše paní Jana,( že ty i opravdu tančíš a jánevim co ještě?)R^R^R^ moc pěkný:-) zdravím

1 0
možnosti
Foto

no já taky někdy nevím co ještě:-)

1 0
možnosti
LN
Foto

8-o tak to je fajn výlet, ať se vydaří:-)

0 0
možnosti
LN

...R^...dobrýýýýýýý...R^

..přidám sloku z dětství....

máme doma vorvaně

ten se koupe ve vaně

domovník to zakázal

vorvaně nám vodvázal

1 0
možnosti
Foto

no znám to malinko jinak :-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, tak když jsem zahlédl název, tak jsem si řerkl: Tak si pěkně ty fotečky prohlédnu. No a vono nic. Jaromír mě a nejen mne pěkně napálil. Ale napálil hezky a příjemně. R^

1 0
možnosti
Foto

jo Pavle, byl si malinko napálen:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, já zírám, moc príma změna R^;-)

1 0
možnosti
Foto

;-DR^Také jsem čekala fotky z výletu do zoo. Aktuálně čekáme, až bude vystavený nový lev.

2 0
možnosti
Foto

:-)no trošku jsem nejen tebe zaskočil:-)

1 0
možnosti
PU

P21e19t34r 60U81h72e97r

14. 12. 2015 16:40

Čekal jsem zase vtipně okomentovaný fotoblog, a tohle mě pobavilo taky. A moc R^

2 0
možnosti
Foto

dík:-)fotky k zoo jsem prostě neměl:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 37,96
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik