Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Diky za nadherny a rozsahly fotoblog.

Nejvice se mi libi nezkuseny vojak. Prilis nezkuseny myslim neni.

3 0
možnosti
Foto

dík...jsem to spíš odhadnul :-)

0 0
možnosti
Foto

Hezké, ale víte, co se mi na tom všem líbilo nejvíc? Že, byť jsou to "maskaróni" té doby, ale žádný z nich na těch fotografiích nepřiložil k uchu - mobil debil. Nebo jsem to někde přehlédl?

1 0
možnosti
Foto

no na mobily fotili a přímo v boji :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Až jsem se z té parády trochu orosil, budu si muset skočit na jedno:-);-D

3 0
možnosti
Foto

lepší na tři:-)dík

1 0
možnosti
Foto

Ten závěr tomu dodal dynamiku :))

2 0
možnosti
Foto

:-)jo takový pokrok doby, kdy se vlastně mění jen zbraně:-/

2 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,58
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik