Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ahoj Jaromíre,krááááááásné,karma a palce nahoru,zdravím Zdena:-)R^R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky Zdeno...příští rok se tam stav :-)

0 0
možnosti
OF

Zdar, i  já jsem byl s vojáky spokojen:-P

1 0
možnosti
Foto

:-)jo bylo to super, zvlášť ten noční závěr:-P:-)

0 0
možnosti
Foto

Já myslel, že Napoleon řekl: Soudruzi vojáci, kapitál se potácí :-)R^

1 0
možnosti
Foto

To oslovení určitě nepuužil:-)

0 0
možnosti
JR

J50a67r70a 50R26a53n68k

8. 12. 2015 20:05

KarmaaaaaaaaaaaR^

Zda se, ze zadni zraneni nebyli, nevidela jsem zadnou ambulanci;-)....ani pohrebni sluzbu.

1 0
možnosti
Foto

:-)dík...tak samozřejmě má "boj"svoje pravidla a při střetech se oprati minulým zvyklostem zvedá bodák nahoru:-) za těch dost let co tam jezdím, nevím o nějakým vážnějším zranění, to spíš se někomu udělá normální lidský...blbě:-)

0 0
možnosti
JO

Bylo by to pěkné, kdybyste to nezabil tím rodákem.;-)

1 0
možnosti
Foto

:-)no jo, když on se mi tam napletl:-)

0 0
možnosti
Foto

Reportáž jak se patří R^R^R^R^R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

díky Marku za tolik prstů:-):-):-):-):-):-);-)

1 0
možnosti
ZM

no... ale jo, dobrý :-P až na to Starobrno ;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak bylo to přecejen v Brně :-)

1 0
možnosti

Tak to zase moc povedlo, jak je tvým zvykem. Hezká fotoreportáž z  bojišť všeho druhu:-) Slavkov má myslím docela štěstí na lidi na radnici, a je to na něm znát.

Tobě, za přiblížení skvělého zvyku slavkovských, připomenout tuto historickou událost tak, jak se patří, velký dík, Jaromíre R^

2 1
možnosti
Foto

rádo se stalo a dík :-)

1 1
možnosti
Foto

Jaromíre,já v tom filmu chci taky hrát ;-(- proč může Sobotka a já ne? RvBože, to je tak úžasnýR^R^R^... já uniformy k smrti miluju a je to celé krásné :-):-):-)...ale ten regiment na obzoru!nejhezčí ... vlastně mě to dojímá tou opravdovostí ... říkám-on to snad Šiša ukradl z filmu od Stanleyho Kubricka, nebo Scottta... vem mi tam příště...Zdraví uškemraná.

2 0
možnosti
Foto

Radko dobrý nápad, vezmu Tě s sebou, budeš mít oproti mně dobrý výhled:-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,59
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik