Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Fakt dobrý! Celou dobu prohlížení jsem se usmivala a to je taky dobrý! Takže karma víc než zasloužená! ;-D

3 0
možnosti
Foto

:-)dík...za usmívaní nad blogem:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, hned jsi mi připomněl mládí, když jsem v Brně studoval a toto místo hojně navštěvoval. jen tu vísku jsem tam neviděl. tedy tenkrát. Jinak u těch kapucínů, je i jedno velké moudro : Co jste vy, byli jsme i my. Co jsme my, budete i vy. Jinak moc pěkné detailyR^

2 0
možnosti
Foto

nio přímým bleskem se to fotilo blbě, něco jsem vzal bez blesku. díky:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, moc pěkný;-) Kolem jsem šla několikrát, musím to tam navštívit.

1 0
možnosti
Foto

to rozhodně udělejm včetně betlému v přízemí:-)

0 0
možnosti

Vesnice ve vsi ... .-) ... moc hezké .-) R^

1 0
možnosti
Foto

:-)Švédové říkají obydlená zatáčka před Vídní:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Pěknej pohled na Petrov :)

1 0
možnosti
Foto

:-)to je můj nejoblíbenější... a pak, ke Třem čestům na oslavanský je to jen kousek.:-)

1 0
možnosti
Foto

J83a17n 59P13r43a52ž90á39k

30. 11. 2015 10:17

R^Jo, moc hezký, takový uklidňující:-)

1 0
možnosti
Foto

:-)no spíš takový dřevěný:-)

1 0
možnosti
OF

Ahoj

Možná  pojedu do S., ještě se ozvu.

1 0
možnosti
Foto

jasně já tam budu, ubytování jsem sehnal a ještě mám postel volnou:-)

0 0
možnosti
MD

Zitra to uz musim umet napoprve, jako Paja.

0 0
možnosti
Foto

Brno, Zelňák - má láskaR^ zadlaší - když si z vesnice někdo stavěl chatu;-D;-D;-D a nakonec ...  a jak se o tom ty k...y šikmooké dozvěděly? (cit.khgt - chytilová) Jaromíre, krása,roztomilý, dík:-)R^R^

1 0
možnosti
Foto

:-)především se dozvěděli o českých zlatých ručičkách...to se po světě roznese hned.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,58
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik