Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdarec, dost povedené.:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)díky, doporučuju navštívit.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^:-) díky, to jsem v Brně neviděla, všude bylo zavřeno:-/

0 0
možnosti
Foto

to je divný...i hospody?:-)dík:-)

0 0
možnosti

Jaromíre, moc pěkné, jako vždy. A komentáře velmi zdařilé!

:-)R^

3 0
možnosti
Foto

:-)dík, komentování mě baví :-)

3 0
možnosti

Jaromíre, pořád mě ještě přeqapuješ :-) parádní reportáž ;-)

2 0
možnosti
Foto

:-)jsem inspirován pivem:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre,moc hezké,ještě jsem tam nebyla,tak na jaře bude výlet i s vnukem,zdravím Zdena :-):-)R^:-):-)

2 0
možnosti
Foto

dobrý nápad.:-) díky Zdeno.

0 0
možnosti
Foto

Paráda, chodili jsme  na Petrov do hospůdky, takže o patro výše to znám lépe, než na vesnici.;-D

1 0
možnosti
Foto

pak se vůbec nedivím:-)díky

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkný, Jaromíre R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Díky Marku, byxl to bez rozptýlenýho blesku skoto fotoočistec:-)

0 0
možnosti
Foto

a...zase daleko:-)

Ale pěknýR^

1 0
možnosti
Foto

jak daleko, senu na vlak a za necelý třži hodky jsem přímo na štatlu...jestli někde v horách netočím pivo.:-) dík :-)

1 1
možnosti

P75e17t31r 11U79h96e17r

30. 11. 2015 11:47

Krásný, dal jste mi inspiraci na pěkný výlet R^

0 0
možnosti
Foto

:-)rozhodně to stojí za to, včetně pohyblivýho betléma v přízemí....díky:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS