Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

..tak to je super reportáž! Jen mi tam chybí ty moje lázně...Mšené. Ale ty pivní stojí za úvahu pro příště.R^

0 0
možnosti
Foto

:-)z Mšeného přímo do pivních:-)dík

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, ačkoliv poněkud opožděně, díky pracovním povinnostem v místech, kde internet prostě nevládne,  o to více s větším respektem, hodnotím dílo za velmi povedené ;-DR^

0 0
možnosti

:-)R^Kdybyste věděl, Jaromíre...co já se kdysi ve svém Modrém životě nahledal modrého vodopádu...:-)

Nedávno jsem byl v lázních Lednice,....a na každém kroku mě doprovázely Tři Grácie, krásný to lázeňský pobyt;-)

0 0
možnosti
Foto

jejku...lednicko valtické láznění dobře znám:-)

0 0
možnosti
Foto

Co je lázní na světě. Jen míst čočky k vidění. :-)R^

2 0
možnosti

..a mít čočky v těch místech vidění, netřeba pak brýlení;-)

2 0
možnosti
Foto

Nejsem sui generis lázeňský povaleč, ale s Vašimi postřehy Jaromíre bych se jím rád stal.R^

0 0
možnosti
Foto

celkem snadná pomoc.:-)dík za R^

0 0
možnosti
Foto

krásná místa ... jen z těch pramenů by mohlo týct něco stejně nahořklého, ale s pěnou :-)

0 0
možnosti
Foto

dokonalý postřeh:-)

0 0
možnosti

Evidentně jste protřelý lázeňský švihák .-)

R^

3 0
možnosti

....kde švihl lázní tulák, tam oko oroseno zůstalo.

1 0
možnosti
Foto

R^Začala jsem lázně v okolí objíždět na kole, ale tento nářez nejsem schopná kolmo zvládnout za zbytek svého života ;-D

0 0
možnosti
Foto

A těší mě, že zrovna ty moje, prozatím objeté, tam Jaromíre nemáte :-)

0 0
možnosti

Jaromíre, opět nádherné fotky a vtipné komenty...Hodně lázní znám, dokonce i ty ukryté v Libverdě, tam jsem byla několikrát. A nyní se zase více vyskytuji na západě Čech, kde je jich taky plno. Díky a těším se na příští fotoreportáž. R^

0 0
možnosti
Foto

:-)Lenko rádo se stalo....zdá se, že lázní máme dost a možná i pacientů:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 38,01
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik