Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Pěkné cestování i komentáře:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Nejvíc se mi líbí grafické chuťovky jako monochromatické schodiště nebo jazyky moře. A dále si odnáším poznatek, že Korsičané na svém ostrově rádi rozmisťují cedulky "Klik" :-)R^

0 0
možnosti
Foto

:-)ano je to zvláštní národ:-)

0 0
možnosti
Foto

Hezké..byli jsme letos na Korsice s koly a bylo to úchvatné..kopce sice jako blázen, ale ty výhledy..krásný ostrov!

0 0
možnosti
Foto

no na kole....taky dobrý:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Nějak se mi zastesklo po dovolené:-)

0 0
možnosti
Foto

pak jsme na tom stejně:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Moc pěkné, tak tudy jsme nejeli.Díky:-)

0 0
možnosti
Foto

no vida, něco nového:-)díky

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, krásně jsem se prošla a ani nebolí nohy. Těch švestek je škoda, měl jsi je poučit R^;-)

0 0
možnosti
Foto

no mám jazykovou beriéru:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, Ty nejenže Máš dobré světlo, dobré oko... ale Děláš lepší než dobrou náladu;-), krásný fotkyR^

0 0
možnosti
Foto

tak to předposlední mě obvlášť těší, díky.:-)

1 0
možnosti
ZM

nevím proč, ale ty uličky a kostely a pevnosti mi připomněly Chorvatsko, tam se taky od moře často leze v parnu po mnoha schodech... až nahoru k pevnosti :-)

0 0
možnosti
Foto

zdá se, že dostat se k pivu je problém i v Chorvatsku:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak tomu se říká azurro , ne tady to naše zabalené zaspod smogem :-)R^

0 0
možnosti
Foto

azuro vládlo po celou dobu průzkumu:-)

1 0
možnosti
RP

Krásné fotky vystihující Korsiku .Už je to 16 let,projeli  jsme ji s Karosou a spali pod stanem. Autobusem to bylo fajn o nic jsme se nemuseli starat. Taky jsme tam v serpentínách zažili ty stejné situace, kdy se muselo vzájemně při průjezdu pomáhat.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS