Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

pozdě J. Šišu honit, slíbila jsem nakouknout na další fotoblogy.K tomuhle se vyjádřím - pozdě, protože objeveno až dnes - báječné, pro tohle mám dost slabost. :-)

0 0
možnosti
Foto

:-)to je hezká slabost:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Vydařilo, důkaz na závěr - pohodička, úkoly splněny, povolené knoflíčky, pivečko ... co víc chybí :-)

0 0
možnosti
Foto

no nechybělo nic...možná jen čas.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Ten důstojník, co provádí kliky, má nějak podezřele vztyčený cepín :-)R^

0 0
možnosti
Foto

to neni cepín, ale zástava:-)

0 0
možnosti

Zdarec, jo výborné, mám takové srandičky a hraní na vojáčky rád.:-)

1 0
možnosti

Jako vždy parádní, Jaromire.

Je potěšující, že se lidi ještě dokážou pro něco nadchnout, a dotáhnout do konce s plnou parádou!:))))

1 0
možnosti
Foto

jo, to máš pravdu, správní nadšenci jsou pro lidstvo potřební.:-) dík Marie

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, moc pěkné pokoukání.

1 0
možnosti
Foto

tak jo, díky Pavle:-)

0 0
možnosti

paráda Jaromíre, nejvíce mě ovšem pobavil ten mobil u mladého vojáka :-). :-)

0 0
možnosti
Foto

taková kombinace dvou období.:-)

0 0
možnosti
Foto

Dáma s perlami kolem krku má hezký profil :)

1 0
možnosti
Foto

z toho jsem při focení vycházel:-)

1 0
možnosti
Foto

:-)pak tedy jako vždy díkas:-)

0 0
možnosti

pěkné, poetické :-) / ve světle současných událostí jsem se dle nadpisu trochu bál odlišného tématu...

1 0
možnosti
Foto

tak když dnes aspon do napisu nevložíš žádaný téma, nemůžeš počítat, že normální téma bude někoho zajímat.:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS