Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

aj, tahle chuťovka mi unikla, pivní korsáre :-)R^

0 0
možnosti
Foto

...ale ne na definitivně.:-) díky

1 0
možnosti
Foto

R^Před pár dny jsem to viděl na vlastní oči, fantazie na pohled, spousta kontrastů:-)

0 0
možnosti
Foto

no vida, jen jsme se minuli.:-)

1 0
možnosti
RP

Krásné fotky, díky za připomenutí Korsiky, kterou jsme v roce 1999 procestovali se stanem. Korsika je pro turistiku jak dělaná.

0 0
možnosti
Foto

přímo vymyšlená :-) díky za nekouknutí;-)

0 0
možnosti
Foto

no krásný, JaromíreR^ až oči přecházejí8-o

0 0
možnosti
Foto

tak hlavně aby se nepředběhly:-)díky Jitko

0 0
možnosti
Foto

Moc pěknéR^

Tam by se to vztyčovalo! :-)

0 0
možnosti
Foto

a jak by to bylo vidět z daleka.:-)

0 0
možnosti
Foto

Já jsem zvědavá jak stádo opic a proto bych se chtěla zeptat, co to je v té bílé omáčce? Vypadá to velmi chutně.

0 0
možnosti
Foto

specielně pro nás připravená ryba.:-)

0 0
možnosti
JR

J12a43r27a 75R17a46n82k

21. 9. 2015 22:57

BaladaR^ Zivot je krasny a stoji za to ho zit, zda se, ze to umite:-)!!

0 0
možnosti
Foto

:-)tak snažím se a mám další plány.;-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre,moc krásná fotoreportáž,jako bych tam byla,ty zatáčky bych teda nemusela,ale jinak kouzelné a mořské příšerky mám ráda,tiše jsem záviděla,protože čestvě udělané..no škoda mluvit,hned bych si něco dala,palce nahoru a samozřejmě karma,zdravím Zdena :-)R^R^:-)

1 0
možnosti
Foto

ahoj Zdeno...no zatáčky bys musela.:-)

0 0
možnosti
OF

Ahoj

A já jsem navštívil minulý týden hrobku Napoleona v Invalidovně,

leží tam i nějaký Vauban, vojenský inženýr ,žádného maršála jsem si nevšiml.:-(

0 0
možnosti
Foto

ahoj, to byl hezký počin:-) ale tam odpočívá jen císař.

0 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 38,02
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik