Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ

Také ve mně hrklo, nechtělo se mi ani věřit. Nádherné fotky...:-)

1 0
možnosti
Foto

:-)a přece tomu tak bylo....jako:-)

2 0
možnosti
PS

Pekné mesto. Prečo si ja nedám jeden rok dovolenku Česko ? R^

1 0
možnosti
Foto

:-)to nevím, ale udělejte to:-)já taky jezdím na Slovensko:-)

1 0
možnosti
Foto

No, tak to se Vám opět velmi povedlo. Foto děje s komentáři tady máte jako jeden z nejlepších.R^

2 0
možnosti
Foto

díky...a teď...valím fotit na Korsiku:-)

2 0
možnosti
JH

Už jsem se polekal, že děláte také do politiky. Ale nezklamal jste, váš humor mám rád.R^

3 0
možnosti
Foto

no nechtěl jsem vystoupit z řady...alespoň nadpisem.:-)díky...to potěší;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,64
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik