Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Připomnělo mi to Werichovu pohádku Tři veteráni... :-)R^

2 0
možnosti
Foto

a neni to málo?:-) dík za R^

0 0
možnosti
VV

Jako vzdy hezke. Jen Skoda, ze kdyz uz jste zminil Vysoke Myto, ze jste nevzpomel na pana Sodomku.

A na Bugatkach snad meli prijet stylove Francouzi.

Ale jinak samozrejme karma.

1 0
možnosti
Foto

no jo, ale přesto to byli Italové:-)díky

0 0
možnosti
Foto

Moc , pěkné obrázky ..užila jsem si to , nastínilo to i dobu několik let zpět R^

1 0
možnosti
Foto

díky Jano:-)vrátit se občas spět bývá často poučné:-)

0 0
možnosti
Foto

Ty jo! To je podivana! Krasny auta, moda ... a o tom taliri radsi pomlcim, hned bych ho vymenila treba za paellu :-]

1 0
možnosti
Foto

Kamilo výměna je možná...virtuálně:-)díky

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné pokoukání... R^ a vtipné komentáře.. Litomyšl je krásná.., zatím Jsem bohužel měl možnost navštívit jen náměstí a jednu restauraci... ;-) Ale mám v plánu si jí projít... a Autíčka jsou úžasný.. :-)

1 0
možnosti
Foto

pak je to plán velice dobrý a stojí za to:-)díky

1 0
možnosti
JK

Krásné fotky z evidentně vytuněné tuzemské akce.R^

1 0
možnosti
TG

R^ Pěkný auta, krásný město, přiléhavý text..... Líbilo!:-)

1 0
možnosti
Foto

:-)děkuju pěkně za líbení:-)

0 0
možnosti
Foto

Tradicne moc pekny fotoblog. Nejvice me vsak nadchlo to uzene. Tak jsem si je i s knedliky a zelim natiskl na 3-D tiskarne. :-). Asi jsem nemel emigrovat. :-)

2 0
možnosti
Foto

:-)vše se dá napravit:-)díky Jardo.

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, Jaromíre, zase mě převezli :-)))) Ale pokochal jsem se nejen těmi krásnými auty ;-D

1 0
možnosti
Foto

pak mě to těší Pavle:-)

1 0
možnosti
Foto

Spousta hezkých...mašin ;)

2 0
možnosti
Foto

za tečky by se dalo něco dosadit :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,64
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik