Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AEA

Ty auta (a jine priblizovatka) maji a porad budou mit kouzlo... a lidi kolem taky... thank you. AA  R^

0 0
možnosti
Foto

to jistě budou mít.Díky:-)

0 0
možnosti
ZM

dnes jsem v práci po 10 dnech dovolené, cítím se mizerně... díky, Jaromíre, za pokus mi to ulehčit ;-)

0 0
možnosti
Foto

nemohl jsem to tušit...snažil bych se víc:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)až je skoro přebarveno.

0 0
možnosti
Foto

Úplně perfektní:-)R^R^R^ Erko měl jeden můj známý, pěkný žihadlo to bylo, jelo to dokonce 140km/h:-)

Fotky jsou krásně ostrý,jak to děláš, máš stativ? Mně se většinou zachvěje ruka a mám je mázlý:-(

1 0
možnosti
Foto

stativ nemám, nebo přesněji nepoužívám...dostal jsem ho kdysi pod stromek a od té doby nevím kde je.....fotky jsou ostrý proto, že díky celoživotní abstinenci se mi nemá co klepat.;-):-)

1 0
možnosti
LH

Nádherná fotoreportáž, jen tak dál, příteli. R^

1 0
možnosti
Foto

:-)díky Lenko, ještě pár příležitostí bude a něco si nechám na zimu:-)

0 0
možnosti
LN

...R^..jinak nemám co bych dodal...

1 0
možnosti
Foto

díky, tzo je milé nedodání:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre - nádhera,obvzlášť,když jsem několik Škodovek vlastnila,příjemné zavzpomínání.zdravím Zdena :-)R^R^R^R^:-)

0 0
možnosti
Foto

tak ses Zdeno povozila virtuálně opět škodovkou:-)díky;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Skvělá špionážní zpráva, Jaromíre. A s těma Škodovkama jsi mi udělal velkou radost:-)

1 0
možnosti
Foto

:-)dík..o těch erkách jsem neměl tušení, ale byl jsem na správném místě ve správnou dobu.:-) jejich kolona měřila...odhaduju 3 km

1 0
možnosti
Foto

Parádní, díky za to, že se dělíš o výlety R^

2 0
možnosti
Foto

:-)dělení mi jakž takž jde, ale jinak jsem na tom v matyce mizerně:-)dík Jano

2 0
možnosti
AF

Dobré a jako někdy karma.

 

Ale zase žádný Hradec Králové! Ja se snad nedočkám. Nemohl byste tam Jaromírku zajet už kvůli mně a naší dlouhodobé známosti? Nebudete litovat, Hradec je jedním z nejhezších měst republiky.

1 0
možnosti
Foto

Hradec se mi komplikuje...nemám dopravní prostředek a do odjezdu na Korsiku ani den volna...ovšem to neznamená, že nebude, jen se trošku opozdí.;-( dík za karmu;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,49
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik