Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To mně bylo skoro 25. A bratrská posádka posléze umístěna ve městě.

A v kalendáři už dnes není ani zmínka.

Karma.

4 0
možnosti
Foto

a víte že jsem se do kalendáře taky podíval?...nezbývá než potvrdit.

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, moc hezky napsané. Velmi se to vymyká z ducha současného psaní, kdy nutně musí být každému spíláno.

Já osobně jsem ten 21.8. naživo nezažil, proto jsou mé postoje k výkřikům pamětníků trochu odtažitější.

2 1
možnosti
Foto

poku vlastní zkušenosti reprodukují rodiče odtažitost neni na místě.

2 0
možnosti
Foto

R^Jaromíre, jsme prakticky stejně staří a naše názory na tu dobu a prožitky v ní se hodně podobají. Díky za článek, bylo dobré to napsat.

5 0
možnosti
Foto

no...zdá se mi toto téma malinko opuštěné.

5 0
možnosti
VV

Ano, stejne jako15. Brezen 1939 se ma mladezi pripominat i ten 1. srpen 1968.

5 0
možnosti
Foto

Idea komunismu je to nejpěknější o čem jsem slyšel, když už jsem vyrostl z pohádek. Má jedinou chybu - není pro lidi. Dovedu si představit společnost robotů naprogramovaných bez pojmu krást, podvádět, ubližovat, lhát a další

4 1
možnosti
Foto

hezky připodobněno.

0 0
možnosti
PK

Z 68 roku si pamatuji pouze jedno... bylo mi 5 a s kamarády jsem se snažil u ruských vojáků vyškemrat nějaké odznaky... a následně jsem dostal od mojí mamky velký nářez... Teprve po mnoha létech jsem se dozvěděl, že se tito naši "zachránci" bavili tím, že vůči nám - 5 letým klukům - popojížděli z nákladním autem..., ale jinak mi mamka vyprávěla, že první, co se sousedkami udělala, když naše "osvoboditele" uviděly, že vykoupily vše, co bylo v obchodě s potravinami trochu trvanlivější...

2 0
možnosti
Foto

taky to tak bylo a obchody byly za chvíli prázdný.

1 0
možnosti
ZM

tohle nepamatuju, ale kádrově jsem na tom hodně podobně...

1 0
možnosti
Foto

no z mého pohledu seš na tom naopak velice dobře.:-)

1 0
možnosti
Foto

Mně byl rok...a bohužel, očití svědci tvrdí, že jsem radostně mával na tanky :/ A já rodičům věřím, že nekecají :)

2 0
možnosti
Foto

tak to jsi ještě ani oznáčky nežebral:-)ale jak píšeš, rodiče věděli svoje.

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre,  mě bylo málo, ale vím z vyprávění blůízkých, kolik našich kolaboratů s nima kupčilo a obchodovalo. Bohužel, nyní co by dospělý vidím tytéž. A jak už to v českých krajinách bývá u některých typické, kam vítr tam pláštík . Jaromíre, ještě že máme krásnější témata.:-)

2 0
možnosti
Foto

Pavle nezáleží na tom, kolik Ti bylo, ale kdo Ti události zprostředkoval....no teď už máme foťáky a jiné zájmy, ale vzpomenout by se mělo.

1 0
možnosti
MJ

Myslím, že všichni jsme měli potřebu aspoň jednou o tom napsat. Byla to velká noc i to, co po ní následovalo... hlavně, že je to za nama, jak řekli chlapi v Dědictví.R^

2 0
možnosti
Foto

to je to nejdůležitější :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,60
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik