Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezky zpracované téma,je dobře připomínat,ale ne to do lidí rvát jako za totáče /zase obráceně/.Nikdy nezapomenu,jak nás pustili ze školy domů,samozřejmě dříve a my šli po nadjezdu u Parama,jezdily tanky a obrněnce,na nich vojáci s namířenými puškami /odjištěnými?? asi ano/.

Je dobře,že už to je všechno za námi, karma,palce nahoru a zdravím :-)R^R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Jak říkáme za velkou louží: "Thanks, but no tanks". :-)R^

0 0
možnosti
Foto

to sice neumím přeložit, ale pole smailíků by to mohla být příznivá reakce.:-)

0 0
možnosti
Foto

J15a59n93a 92M98a38j52o38v14á

22. 8. 2015 23:06

díky za připomenutí.

0 0
možnosti
Foto

...vlastně teď nevím jestli napsat rádo, či nerado se stalo....podle ůhlu náhledu platí oboje.

0 0
možnosti

Jaromíre, díky za připomenutí. Překvapuje mě, jak rychle zapomínáme.....Žádná zmínka v médiích...

0 0
možnosti

Žádná zmínka? No, musíte ty média číst a sledovat ...:-)

1 1
možnosti

;-DTak teď už je mi jasná ta kůlnička i se špalkem....

0 0
možnosti
Foto

:-)jsou dna, kdy se nedaří...ještěže máme to matykání a profesora k tomu:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, dobře, že jste připomněl, připomínat by se mělo, to rozhodněR^. Bylo mi pár let, ale pamtuji si vrtulníky, vojáky, odznáčky, které si můj starší bratr přinesl domů. Života mých rodičů a potažmo mě se více dotkl rok 1948 a jeho důsledky, rokem 68 vše ještě více zhořklo.

0 0
možnosti
Foto

hmmm taková blbá linka...díky za reakci.

1 0
možnosti

Tak puvodne jsem se o Tom ani nechtel rozepisovat, ale:

20. srpna byl nadherny den, mel jsem dovolenou a tak jsme byli s manzelkou a detma v ZOO. cestou domu jsme se jeste zastavili u sestry a tam zrovna betzela televize a Lenart prisahal vernost Dubcekovi.

Rano mne pak probudilo venku z okna jakesoi obcane zachovejte klid  a podobne. To jsem jen zmrucel, co blbnou rano v sest hodin vysilat nejake hry o nemecke okupaci. A pak mne z toh polospanku vytrhla realita. Huceni kolon ruskejch nakladaku tahnoucich dela a pak i tanku. Den byl zu podmraceny a i prselo a tak jsem ho cely prosedel u radia, a priznavam, ze jsem tenkrat taky brecel. A kdyz jsem pak naladil svobodnou evropu, viden ci deutsche welle nejak se mi ulevilo, svet o nas vi a nenecha to jen tak. Tu noc jsem vubec nespal u radia cekal, kdy ten svet zacne neco delat. Nedockal jsem se.

3 0
možnosti
Foto

díky za obsáhlou reakci na základě vlastní zkušenosti.

0 0
možnosti

M82i37l94a79n 87R44a47d31e95k

20. 8. 2015 20:29

pekny prispevek.R^ je treba to pripominat.Zde na blogu uz zapomina i jeden urpchlik z 68. A fandi Putinovi, a byl by rad kdyby uz si to Novorusko sezral. A vubec Kreml je chudak, kdyz utrzili to hrozne ponizeni kdyz jim "ukradli" Pobalti. 

Tak jen stale to pripominat.

2 0
možnosti
Foto

I52v51a29n 64M87a72r22e78k

20. 8. 2015 20:26

. . . já tehdy zrovna začínal jako mašinfíra, ač jsem po celou kariéru v této profesi nebyl v žádné politické straně a to až do odchodu do důchodu nedá se říct že bych měl nějaké politické či kádrové  problémy, ale protože čekám odezvu. tak pro informaci>>>>rozhodně jsem "nedržel hubu a krok" Čest práci R^

0 0
možnosti
Foto

pak jsme skorokolegové, já jsem trakčák:-)

0 0
možnosti
Foto

nic méně následek...normalizace...Vás už zastihla jistě vnímavým.:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS