Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Prima reportáž, a teď mám úkol. Zajet do pivovaru a ochutnat dobré pivo.;-D:-)

0 0
možnosti
Foto

nádherný úkol, radost splnit:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre,  kdepak- krásná motoristická historie, k tomu pěkný pokoukání,  pak nasycení a doplnění tekutin. Nerad chválím, ale prostě musím. Dokonce se mě zbouřili chuťové buňky;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

mně se bouří ještě teď.:-)

1 0
možnosti

naprosto luxusní, možná ještě lepší než v reálu - kde to bylo stejně minimálně bez skvělých popisků;-D

0 0
možnosti
Foto

:-)tak to je fakt, popisky tam nebyly:-)díky

0 0
možnosti
Foto

Chytlo mě to za srdíčko, díky a zaslouženou karmu R^:-)

0 0
možnosti
Foto

díky za srdíčkovou karmu:-)

0 0
možnosti
AEA

Moc zajimave, poucne videt vsechny ty historicke auta, motorky, lidi v dobovem obleceni. Ja taky rad chodim na Car show. Kdyz budu mit cas tak mozna nafotografuji z Car show v Carmel by the Sea kde byva jedna z nejunikatnejsich. Jestli se nemylim vy holdujete motorce. Jakou mate? Ja jsem jako kluk jezdil na Pionyru...hihihi Preji moc hezky den a poteseni z fotografovani. AA

0 0
možnosti
Foto

auto nemám, nikdy jsem neměl a mít nechcu, ale na motorku vyhraněn nejsem...obojí beru jako rovnocené veterány a upřednosťnuju naše značky. Mám Kawasaki Vulkan 800 teda rejži jak se říkám a vůbec nemusím namachrovany Harleyáky, jako by měli něco extra.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Super reportáž:-)

0 0
možnosti
Foto

díky, nezavisle na fotkách...byl to nádherný den.:-)

0 0
možnosti
PU

P35e85t87r 62U85h36e92r

21. 7. 2015 11:04

Vy to prostě umíte skvěle vyfotit a neméně skvěle okomentovat R^

2 0
možnosti
Foto

:-)já se snad už těším víc na to, až začnu popisovat.:-)díky

0 0
možnosti
Foto

Jo, svitavska 12ka Škopeček. ..moc dobrý pivo ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,63
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik