Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J50a65n36a 74M92a65j60o33v90á

13. 7. 2015 16:29

Tak tohle je exkluzivní, Tvůj pohled na svět je...prostě Šišovský. Díky.R^R^

1 0
možnosti
Foto

:-)hezký slovo jsi vymyslela:-)díky

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre,moc krásné,ty barvičky paní příroda opravdu umí,je fajn,že to někdo zachytí,pro potěšení duše,zdravím Zdena  :-):-)R^

0 0
možnosti
Foto

tak jen jsem to zprostředkoval:-)díky Zdeno.

0 0
možnosti
ZM

paráda, Jaromíre :-) dnešek byl v práci opět náročný, tohle přispělo k rozhodnutí, že bych mohl začít přemýšlet o odchodu ;-)

0 0
možnosti
Foto

...inspirace je  mi Zbyňku zcela jasná.:-)

1 0
možnosti
MJ

Nádherné. Co jsou to, prosím, ty fialové (vy říkáte modré) za kytky či "hospodářské rostliny" ?

0 0
možnosti
Foto

no já si myslím, že vojtěška:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Krásná barevná hra včetně toho zakončení s bílou pěnou:-)

0 0
možnosti
Foto

tak zpracovávat občas umíme.:-)

1 0
možnosti
DX

D97e19n60í12s13e 41X82x70x

13. 7. 2015 11:58

R^R^R^ moc pěkné ta naše země,nádhera

0 0
možnosti
Foto

:-)taková celá rozkvetlá.:-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkný včetně nápadu :)

0 0
možnosti
Foto

:-)dík...od té červené jsem dostal...jak my chlapi říkáme...přes držku:-) jinak nestíhám...mám nafoceny neše pivní a gulášové slavnosti a ve štředu valím na oblíbený Baťův kanál...k tomu jsem si koupil nový foťák, který ještě nefotí, protože to s ním neumím.:-)

1 0
možnosti
Foto

Nádhera :-) Celá země je pro nás zahradou...

A koukám, že i chmelová zahrádka pěkně rozkvetla ;-D

0 0
možnosti
Foto

ta bay nekvetla....:-) díky Marku:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,60
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik