Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^R^

je ostuda, že jsem tam ještě nebyla, i když se tam chystáme už dlouho.

A mám slzy na krajíčku

0 0
možnosti
Foto

tak se vydej, mokrý oči tam mají i chlapi.

1 0
možnosti

Ti plyšáci mne fakt dojaly ...

0 0
možnosti
Foto

nejste zdaleka sám...

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, smutné, ale přesto nutné. Děkuji Ti.R^

0 0
možnosti
JN

J34i83ř28í 49N54o97s69e17k

28. 6. 2015 14:19

Nezapomínat! A díky. [>-]

1 0
možnosti
PU
Foto

Snad se jednou poučíme z tragedií, díky...

0 0
možnosti
Foto

obecně lidstvo se mi zdá nepoučitelný.

0 0
možnosti
DS

Děkuji za zprostředkovanou exkurzi na místo, kam se roky chystám. Máte pravdu, Jaromíre, vzpomínat by se mělo. (troufám si říci, že komunisti nekomunisti, ostatně i oni přeci patří k naší historii, se kterou se nějak musíme srovnat). S tímto se srovnat nelze, to si je třeba neustále připomínat jako memento všeho, co už nechceme a nesmíme dopustit znovuR^

0 0
možnosti
PB

..... hmmm, memento mori,- memento vivere ! R^

1 0
možnosti
Foto

Díky za blog, v tak krásném podání lidická tragédie tady asi nebyla.

3 0
možnosti
Foto

díky...no chtěl jsem to doponit fotkama ze současnosti.

1 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,63
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik