Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na perníkových chaloupkách jsem vždy zbožňoval marcipánové lavičky před nimi :)

1 0
možnosti
Foto

jen jestli si je neulamoval :-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Jaromíre,protože jsem Pardubičák,tak se mi fotoreportáž obvzlášť líbila.Ale malá připomínka musí být,podchodem se už dávno projít nedá,tak že pouze po přechodu.Máš tam i dům u Jonáše,krásně nafocený zámek,ale kde je naše chlouba Zelená brána,dominanta Pardubic?? Sice tam máš průchod pod ní,ale..zdravím Zdena ;-D;-DR^R^

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Jaromíre,protože jsem Pardubičák,tak se mi fotoreportáž obvzlášť líbila,ale malá informace podchodem se už dávno projít nedá,máš tam i dům u Jonáše,krásně nafocený zámek,ale kde je Zelená brána,naše chlouba a dominanta Pardubic,sice tam je vyfocený průchod,ale .. ?? zdravím Zdena;-D;-DR^

1 0
možnosti
Foto

:-)no já si pamatuju, že se ještě podcházet dalo a nenapadlo mě, že už nedá;-(šel jsem totiž přes přechod.

0 0
možnosti
ZM

tak tohle je paráda, Jaromíre :-) Pardubice znám moc dobře, jen na hokeji jsem tam byl asi 150x :-) už chybí jen fotka pivovaru, ale pivo se povedlo ;-)

3 0
možnosti
Foto

jo taky jsme tam jezdil...než jsem začal jezdit do Brna.:-)dík

0 0
možnosti

Jaromíre, tedy né, že bych chtěla lichotit, ale tohle je fakt hodně dobrý. Vůbec by mě nenapadlo, jaké skvosty se v Pardubicích vyskytují (znám jen Velkou pardubickou z tv). Ale nevím jestli ti u místních projde, že jsi sem nedal ani jeden perník (neznáš snad žádného dealera?;-D) Zato pivo je fakt povedený!

Stejně jako blogR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

na perníky moc nejsem:-)

0 0
možnosti
Foto

Skvělý blog ze starých Pardubic a dobře, že jste vynechal ty nové. Tam zase, na rozdíl od těch historických, není celkem na co koukat.

2 0
možnosti
Foto

přesně tak....díky:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Moc prima výlet, Jaromíre. Na tu perníkovou chaloupku si vzpomínám, ježibaba byla kupodivu taková hodná ženská;-D:-)

2 0
možnosti
Foto

to jsou všechny...skoro:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, jako bývalý pardubičák chválím  a karmou hodnotím.

3 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,64
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik