Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Velmi neotřelá a nápaditá "mapa" ;-) A nádherné fotografie...a i hlad jsem nějak najednou dostala...:-)

1 0
možnosti
Foto

to je taková podprahová reklama:-)díky;-)

1 0
možnosti
JR

J70a75r33a 41R11a73n78k

27. 5. 2015 17:31

Ja to vedela:-) ten utajeny pivovar mezi rododendrony.....to je raj, co vic si muzeme prat;-)R^

Mam v zahrade 12 rododendronu, je to jeden z mala keru, do ktereho se srnky nepusti, spapaly mi vsechny hosty a miluji i ruze (oni se nam tak namnozili, ze mesto nechalo za 75.000.--$ odstrelit 11, takze asi budeme demonstrovat za zachranu srnek a svrhnuti konselu;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Je to krása a hezky jste to oživil tím dobrým dlabancem a samozřejmě pivkem:-).

2 0
možnosti
Foto

dík:-) no já nevím, ale foťák mě tak nějak směroval sám...:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Pane jo, musím se tam podívat. A "Na kopečku", tam se mi taky tuze líbí R^;-)

0 0
možnosti
Foto

podívej ještě jednou...trochu jsem to pozměnil:-)

0 0
možnosti
Foto

Růže je královnou květin a pěnišník (rhododendron) králem kvetoucích keřů (podle mě). Připíjím si teď k tomu svijanskou jedenáctkou.

4 0
možnosti
Foto

to vůbec neni špatný nápad, svijanský je dobrý.:-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,64
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik