Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

mňam.... smažák mě okouzlil , je to krása na to se dá stále dívat R^

1 0
možnosti
Foto

pak to chtělo si víc pohledů.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Hned ta druhá fotka je můj šálek čaje :)

0 0
možnosti
Foto

:-)a to nejsou ledajaký,chdil po nich nejdříve německý vykořisťovatel a teď starosta.:-)kleknul mi mobil

1 0
možnosti
ZM

v rychlosti jsem to projel... ale jooo, pěkný :-) smažák jsem zachytil, varnu a pivo na konci taky ;-)

0 0
možnosti
Foto

pak si viděl všechno důležitý.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^ach, to je krása a jako dáma bych měla omdlít ;-D Nic z toho nebude a jdu se pokochat ještě jednou.:-)

1 0
možnosti
Foto

omdlít možná, ale společensky.:-)dík za R^

0 0
možnosti
Foto

R^Jaromíre, prostě nádhera:-)

0 0
možnosti
Foto

tak barvy mě baví:-)díky.

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre já pro to samé politikaření v posledních dnech ty krásy nestihl a málem, což je mnohem horší, mi ujel tento blog. No Jaromíre co mám povídat, stihl jsem to za minutu dvanáct.R^

1 0
možnosti
Foto

R^tak fajn...prostě stihl:-)

2 0
možnosti

Jaromíre, nádherná paleta barev a tvarů květin. Ale ten smažák mezi tím!? To je brutální;-D

Ten půllitr byl tedy zakomponován mnohem lépe:-)Ale za blog jinak R^

2 0
možnosti
Foto

A Maruško to já zase rozumím, vždyť vono po takovým škobrtání člověku vyhládne. ;-D

0 0
možnosti
MP

Pro ty, kdo nemají nazbyt peněz a času na rododendronovou zahradu. Podobnou krásu v této roční době vytvoří Weigelia hybrida ( 0,5 - 3 m)

http://gammonlandscapenursery.com/wp-content/uploads/2014/02/Weigela-florida-Red-Prince.jpg - foto na ukázku.

Malé zákoutí s ronďáky je vhodno doplnit bobkovišní, zimostrázem, jako půdopokryvné rostliny barvínek menší, zimolez kloboukatý, pro fajnšmekry kanadské borůvky.

Jj, jako autor fotit neumím, tak mu do toho aspoň kecám :-P.

1 0
možnosti
Foto

to neni kecání, ale faktická a dobrá poznámka.:-)

0 0
možnosti
Foto

No to je záplava barviček R^ :-)

1 0
možnosti
Foto

;-)tak napásl jsem oči a minimálně ještě jednou půjdu.:-)

1 0
možnosti
LH

Jaromíre, díky moc, jako vždy moc pěkné...:-)

1 0
možnosti
Foto

dík Lenko...takový barevný.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,64
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik