Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Příroda si řídí i řádí až oči přecházejí R^:-)

0 0
možnosti
Foto

jo, to umí dokonale:-)

0 0
možnosti
PK

Zadrec, zase jsem se podíval, kde jsem ještě nebyl:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)ahoj...od toho blogy asi jsou:-)

0 0
možnosti
AEA

Hezke foto i Vase okoli a ty rododendrony to je pohadka... R^

0 0
možnosti
Foto

:-)jo, taky si to myslím. dík

0 0
možnosti
AS

Tak teď nevím co mě dostalo víc, jestli ty rhododendrony anebo ten smažák. Každopádně parádní výlet. R^

0 0
možnosti
Foto

on to vlasně výlet nebyl...mám to skoro za barákem.:-)

0 0
možnosti
JT

Tak tohle opravdu můžu R^, to je fotoreport stvořený pro milovníky kytek, barev a vůbec všeho krásného...i ta proložka, která se pomalu stává tradicí vypadá velmi jedle:-).

0 0
možnosti
Foto

Jarmilo já myslel, že už to tradice je.:-)díky, že ses stavila.

0 0
možnosti
Foto

Ať žijou pěnišníky, Šiša a Svitavy!

1 0
možnosti
Foto

ať žije Vladimír, od kterého jsem se předloni dozvěděl, že rododendrony se česky jmenují pěnišníky.:-)

0 0
možnosti
Foto

Azalky nádherný, Jaromíre, ale ten průhled Davidovou hvězdou vede! !!R^

0 0
možnosti
Foto

kouzlo nechtěného, výsledek jsme spatřil až na pc:-)dík

0 0
možnosti
Foto

Ještě že ty rododendrony neviděli hasiči.

To by se po Svitavách rozléhalo: Hóří, hóří... :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Ti drží naproti v hospodě stálou pohotovost.:-)

1 0
možnosti
Foto

J76a74n65a 11M33a37j44o66v45á

27. 5. 2015 22:36

Azalka sýrožravá!!

Myslela jsem, že to roste jen v daleko jižnějším pásmu8-o.

;-DR^

0 0
možnosti
Foto

byla sem zavlečena a teď se ji těžko zbavíme:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 38,00
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik