Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jaromíre , moc krásné záběry R^R^R^ pastva pro oči

1 0
možnosti
Foto

díky Jano, už jsi zdravá?:-)

0 0
možnosti
MS

Pěkná fotoreportáž. Na Rejvíz dorazím na kole tak dvakrát-třikrát za sezónu. Jinak se dá taky dojet cyklobusem až na Hvězdu (eventuálně na Ovčárnu) a odtamtud vyrážet na různé cyklotrasy. R^

0 0
možnosti
Foto

no tak na kole to mám z ruky, ale už mám splněno...vzali jsme to tehdy nahoru z Mikulovic.:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre znám to tam, ale pár let jsem tam nebyl. Díky za připomenutí.

0 0
možnosti
Foto

Pavle stojí za to zopakovat.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Jaromíre,moc hezké,všude to tam znám,.tak jsem si zavzpomínala,fotečky famózní,ta zdravá svíčková,vypadá hodně dobře...

karma a palce nahoru :-)R^R^R^:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)díky Zdeno...pro tebe jen opakování:-)

0 0
možnosti
Foto

R^To je krása. Jeseníky mám rád, ale z polské strany je neznám. Takové vyřezávané židle mají i na Rejvízu, ale moc příjemně se na nich nesedí, opěradla trochu tlačí do zad:-);-D

1 0
možnosti
Foto

však ty jsou z Rejvízu.:-)

1 0
možnosti
JC

A Vy jste v Kladsku nenavštívil hrob prvního arcibiskupa Arnošta z Pardubic?

0 0
možnosti
Foto

no podařilo se mi pouze zabloudit ve změti uliček a těžko se dostával ven, abych dojel zpět za světla.

0 0
možnosti
ZM

jo, je tam krásně :-) ale fotoreportáž bez piva, to tu snad ještě nebylo ;-)

1 0
možnosti
Foto

:-) co naděláš...po všech zkušenostech s kofolama, limonádama, jemně či hrubě perlivými vodami jsem přešel na obyčejnou vodu...sice na mě v hospodě koupají, když ji žádám k jídlu, ale ať si:-)

0 0
možnosti
Foto

Ta opěrka hlavy je dobrá věc :))

0 0
možnosti
Foto

:-) přímo skvělá, ale neni z Jeseníků...vypůjlčil jsem si ji z Brna....ale platnost má bez rozdílu oblasti:-)

1 0
možnosti
LH

Jaromíre, krásná fotoreportáž, moc díky. Máš to za 1 s hvězdičkou. R^:-);-)

2 0
možnosti
Foto

Lenko...za oboje děkuju:-)

0 0
možnosti
Foto

Výlet, jako vyšitej.;-) Od panoramat, až po zdravou svíčkovou. Rejvíz, na ten mám úžasné vzpomínky. Jaromíre, opět R^

1 0
možnosti
Foto

:-)díky...no Rejvíz si budu taky pamatovat...před lety jsem se nahoru pachtil na kole tou nejstrmnější cestou z Mikulovic.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,60
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik