Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

.-))) velice jsem se pobavil ... děkuji .-)

1 0
možnosti
Foto

tak když se to povedlo...jsem rád, díky:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre moc pěkně udělané, znám to tam  a tak jsem to mohl porovnat s tím, co si pamatuji z oněch míst. Jaromíre rád a od srdce karmuji.R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle díky...Orličky mám za rohem, takže na to stačil den:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Perfektní reportáž, Jaromíre, včetně trefných komentářů, díky:-)

1 0
možnosti
Foto

:-)jo ty mě baví snad ještě víc:-)díky

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, pokochala jsem se, zasmála i zasnila...a tak to má být, opět skvělý, ale to Ty víš R^;-D

2 0
možnosti
Foto

nevím...můžu maximálně tak trochu tušit:-)

1 0
možnosti
RF

Docela vtipný popisky, to se cení :-)

2 0
možnosti
Foto

:-) to já rád, bez toho to neni ono...teda v mém případě.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,61
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik