Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

a takový přesně to bylo:-)...i když jsem vjížděl a byly 4 nad;-( tři vrstvy prádla to jistily...zvláště když potom bylo 20 nad:-)

1 0
možnosti
KS

Ti pasivní jsou nejlepší :-)

1 0
možnosti
Foto

tak mají to bez starostí:-)...pokud teda nedojde.:-/:-)

0 0
možnosti
SN

:-)  JSem také majitelem čínského čopříka, mám ho 6 roků, koupil jsem ho téměř nového a levně!  Trochu mi vadí, že z toho padají někdy šroubky, ale jinak jsem vždycky dojel v pohodě. Před dvěma roky se mi podařilo dát dohromady 10 motorkářů, vyjeli jsme na Slezskou Hartu 110 km. Kolega co má válečného BMW s loďkou na pravé straně a hnanou nápravou u přívěsu z r. 1943 na něm jezdí pravidelně na srazy. Musím se s ním domluvit a zajedu někdy s ním !   R^!!

1 0
možnosti
Foto

určitě to udělejte:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,64
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik