Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak to jsem měl vědět, že na křižovatce u Drápala čekám kvůli Šíšovi! .-))

.

R^

0 0
možnosti
Foto

Dooobrý! R^

Už ten název blogu je mazec ;-D ;-)

0 0
možnosti
ZM

je fajn, že se lidi dokážou bavit :-) ale dané téma jde úplně mimo mě... motorkáře mám nejradši, když o nich nevím, bohužel si všímám spíš blbců mezi nimi, kteří dokážou život spíš znepříjemnit, než abych byl potěšen pohledem na krásnou.... motorku ;-)

0 0
možnosti
Foto

no taky jsou skupiny o kterých bych nejraději nevěděl:-)

0 0
možnosti
Foto

Ty jo! Na motorky moc nejsem, ale skvělý fotky a ještě lepší komentář. Ještě ted se usmivam pod fousy, které naštěstí nemám! ;-D Hlavně posílám karmu a R^

0 0
možnosti
PK
Foto

že bych fandil 283, o tom ani po tom :) Podání ruky skvělá momentka :) A celkově líbilo a hodně R^

0 0
možnosti
Foto

:-)ale byla sympatická a ukecaná...což jsou jedny z dvou kladných vlastností žen:-)

1 0
možnosti

Jaromíre, to je blog přímo mě na míru! Tolik krásných mašin a lidiček, a vůbec. Paráda! Móóóc prima!:-)R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

když na míru, tak si motorkářka:-)

1 0
možnosti
Foto

No Jaromíre a kde je pivíčko??? Co ta kofola??? Jinak jak já moc motorky nemusím,mimo verolexů,opět moc hezké,zdravím,,;-D;-DR^R^R^;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

No Jaromíre a kde je pivíčko??? Co ta kofola???Jinak já moc motorky nemusím,mimo verolexů,krásné,zdravím Zdena :-);-D;-D;-D;-DR^R^

0 0
možnosti
Foto

to víš stinná stránka řidičů:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 38,01
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik