Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Paráda, hodně mě baví fotky i komentáře R^R^R^

Jaromíre, přeji Ti pěkné sváteční dny

1 0
možnosti
Foto

Marku dík, já tobě taky....užiju si jich v procesu...a nevadí:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, moc pěkný, jako vždy R^...tedy já žádnou připomínku nevznesu;-D

1 0
možnosti
Foto

no Marii tak chybělo nosný pivo:-)

1 0
možnosti
Foto

Hezký, takový co dokáže potěšit a rozveselit.

2 0
možnosti
Foto

díky:-)to je vždy moje snaha, ale tentokrát jsem skrytě vložil i zamyšlení:-)

1 0
možnosti
MD

No ja nevim, tomu vasemu obrazku rikat motorka.

//wordlesstech.com/2011/05/27/extreme-trike-machine/

1 0
možnosti
Foto

:-)koukám že to má isekačku na trávu.:-)

0 0
možnosti
AF

hovorová čeština je sice taková milá, ale v nadpisu jsem ochotna ji akceptovat pouze u Větvičky.

A ty fotky s modrým nebem v pozadí - nemyslíte, že jsou trochu podsvícené. Tady bych na sobě ještě trochu zapracovala, Jaromírku.

Ale jinak hezké a jako skoro obvykle karma.  

P.S. Nevíte, jak úspěšně protestoval Frantíšek proti NATO? Zastřílel si konečně?

1 0
možnosti
Foto

:-)tohle jsem vyřešil  už dávno, včetně nadpisu, nemíním se věčně hlídat, jestli je špatně napsáno jak mi huba narostla.:-P Že byste neměla poznámku k uvedeným faktům? :-)Co se podsvícení, či nadsvícení týče, nemám kolikrát čas foťák ani vytáhnout a rozhodně nemám ambice uměleckého fotografa...Jakékoliv připomínky ke kvalitě fotky tedy beru jako opodstatněné:-)no třeba se časem přihlásím do nějakého kurzu...Co se Františka týče, nemám jedinou zprávu, zda vítal nebo protestoval...ale jinak...díky za karmu Alenko:-);-)...

1 0
možnosti
Foto

:-)ahoj Ondro, letos budu v srpnu chybět, ale na podzim tam budu jak kyrysník na koní.:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre čím fotíte? nejpovedenější fotka pod komentářem "Navíc vojáci chtěli svému veliteli udělat radost, vždyť bitva se konala v den prvního výročí jeho císařské korunovace. Vysmátí tedy byli logicky Francouzi." R^ karma

1 0
možnosti
Foto

:-)fotím 8 let starým kompaktem Fuji...jo a jednou mi do něj kopnul  kůň...tuším že to byl polský hulán:-)

1 0
možnosti

No, to je tedy superblog! (jen to pivo tam chybí)R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

:-)jak chybí...je tam hned několikrát:-)

0 0
možnosti
Foto

Jenom bych chtěl upozornit, že selské bouře v r. 1680 u nás měli roznítit francouzští agenti.

Ze Západu na nás vždy duly temné vichry, dnes např. ojro.

1 0
možnosti
Foto

taky co od Francouzů čekat v jakékoliv době.;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,60
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik