Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Já zase vím o jednom sněženkovišti, ale taky nemůžu prozradit, sama jsem tam vlezla náhodou sejitím ze značky. Kdyby lidi vydrželi jen na tu nádheru koukat, tak by tam cestička mohla vést. Ale známe lidi:-(

1 0
možnosti
Foto

jo známe...zvlášť fotografy:-)

0 0
možnosti
Foto

Krásné loviště. A co že je to ten bled, a jak se vlastně loví? ;-)

1 0
možnosti
Foto

no musí se na posed a čekat a čekat...:-)

3 0
možnosti
Foto

No to je místečko! A pěkná vzpruha uprostřed článku R^ (ňam) :-)

2 0
možnosti
Foto

tak na posilněnou..:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, moc krásný bleduliště, ale to se zelím je prostě famózníR^

2 0
možnosti
Foto

ovšem to nemá s bleduleno nic společného:-):-)

1 0
možnosti
DT

Wow, to je nádherné! Gigantické přímo. R^

1 0
možnosti
Foto

tvůrce...příroda sama:-)

0 0
možnosti
PK

Zdarec, jo bledule a kus dobrého jídla, výborná kombinace.

1 0
možnosti
Foto

bych doplnil ještě...pivo :-)

0 0
možnosti
Foto

JaromíreR^...až jsem z toho "zbledulověla" závistí, ještě jsem tolik pohromadě neviděla! ;-D...(nějakou vsuvku jsem ovšem čekala;-))

2 0
možnosti
Foto

no...bez vsuvky...ani ránu.:-)

0 0
možnosti
DM

R^plantáže bledulí-krása! (...a pak taky bleduloviště se zelím ;-))

2 0
možnosti
Foto

:-)a to je pouze pouhý výřez, ve skutečnosti je to nedoviditelné.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,64
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik