Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přírodní lokality s bledulemi jsou chráněné, sem tam se ještě najdou i větší plochy. Tak velkou jsem ale ještě neviděl a říkáte, že to není celé.

1 0
možnosti
Foto

jistěže ne celkem je to 17 hektarů8-o:-)

0 0
možnosti
Foto

mám své vlastní bledulové pole na břehu potoka, který mi teče přes pozemek. Každý rok na jaře si ho fotím a vytahuju se s ním až do podzimu. Myslel jsem, že pošlu fotku i vám, ať žasnete, ale tohle nepřehodím:-) NádheraR^

1 0
možnosti
Foto

:-)tak tohle příroda sama a Vy ji možná trošku pomáháte:-)pošlete

0 0
možnosti
MN

Samzřejmě karma a dík!R^

2 0
možnosti
Foto

díky za karmu a jaro za připomenutí:-)

0 0
možnosti
Foto

Krásné poselství jara.Děkuji:-)

2 0
možnosti
FS

Hezký. Moc. Můžu si tipnout? Údolí Chlébského potoka. A nebo Vršovská olšina.:-)

Není to tajný. :-)

0 0
možnosti
Foto

kdepak...severně kousek od Svitav:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Nádherné bledulkové koberce, Jaromíre:-)

2 0
možnosti
Foto

R^ pyramidální8-o včetně rafinovaně vložené návnady na vyvolání Pavlovova reflexu;-)

3 0
možnosti
Foto

:-)...pro udržení pozornost...nebo odvedení?:-)

1 0
možnosti
Foto

úžasné místo :)

2 0
možnosti
Foto

:-) snad jen stánek s občerstvením tam chybí.:-)

1 0
možnosti
ZM

byl jsem tam 2x, tedy pokud je to ta oblast kousek od jistého hradu ;-) naposledy v dubnu 2009 na kole z Kuřimi - bylo krásné vedro :-) // ale ono těch bledulovišť bude po republice určitě víc

1 0
možnosti
Foto

no...to jsi byl jinde:-)

0 0
možnosti

Ano, famózní fotodokumentace - všeho.:-) Ostatně, jako vždy.R^

2 0
možnosti
Foto

tak přidal jsem k základní dokumentaci bledule:-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,64
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik