Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vám, ale vlastně i neoblíbené vláděR^ Chválihodný počin. Vzácnost vidět, že nezvítězila malost, předsudky a pragmatické sobectví.

Krajani, vítejte v novém domově.[>-]

4 1
možnosti
JN

Jako spíše sympatizant tohoto vládního složení jsem samozřejmě rád za Váš příspěvek, nutno dodat, že optimistické příspěvky mám raději, než ty čecháčkovsky nespokojené. Z Vašeho na mne dýchlo to ryzé přátelství k bližnímu.R^

PS...Ale  že je tam v podkarpatí nádherně, že?

2 0
možnosti
Foto

jasněže je:-)nebyl jsem nikdy v Itálii na pláži, ale 7x na Podkarpatí...z toho jednou na motorce...a zkorumpoval jsem tam policajty...na jejich přání.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ať se jim daří. A Vašemu blogu taktéž. R^

4 0
možnosti
PK

Nejsem ctitelem této vlády, ale mají mé uznání v případě této podpory krajanům... a co mě překvapilo, že vládě v tomto případě opozice "neházela klacky pod nohy" (alespoň o tom nevím). 

Vážený autore, napsal jste to velice hezky... a samozřejmě ode mne karma

4 0
možnosti
Foto

díky a jak píšete...i shodnout se dokázali.

1 0
možnosti
BB

Jaromíre, já s Tebou také souhlasím. Kdybychom byli v podobné situaci, byli bychom také rádi, kdyby nám někdo pomohl.  Přeji hezký večer :-)

3 0
možnosti
Foto

no právě a o tom to je:-)hezký večer i Tobě;-)

0 0
možnosti
JB

Píšete to krásně , ale neni jim co závidět. Takové rozhodnuti odejít neni moc příjemné. Je ale velký rozdíl v přístupu k lidem z Ukrajiny a k lidem přichazejícím po rozděleni Československa ze Slovenska. O tyto lidi prakticky neštěkl ani pes a prakticky jim byli házeny klacky pod nohy. A to byla jedná republika.[>-]

1 0
možnosti
Foto

člověk by si měl představit sebe v takové situaci.[>-]

1 0
možnosti
Foto

Moc hezky napsané. Kupodivu vláda rozhodla správně a pomohla tam, kde to má smysl.

Vám karma R^

3 0
možnosti
Foto

máte pravdu...kupodivu:-)dík

1 0
možnosti

Moc pěkně jste to napsal. To by jim měl někdo přečíst, aby věděli, že jsou tu vítaní. Doufám, že budou žít tam, kde je budou mít rádi, a vezmou je mezi sebe.

4 0
možnosti
AO

Napsal jste to Jaromíre moc hezky... až mi z toho vlítly slzy do očí.... tak lidsky... prostě obyčejně lidsky... Je hezké a příjemné tu lidskost vnímat a cítit i kolem sebe (skrze Vás v tomto případě)....

4 0
možnosti
Foto

:-)díky...víte...když někde jste, lépe vnímáte a pochopíte...ve srovnání s námi nemají na dědinách nic a teď jim k tomu přibyl strach, alespoň jak mi je občas sděleno.

3 0
možnosti
Foto

A víš co? Souhlasím. A v tomto případě rád.

3 0
možnosti
Foto

a víš co Františku, jsem tomu moc rád.:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 552
  • Celková karma 38,84
  • Průměrná čtenost 3795x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik