Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jaromíre, kdyby to šlo, upalcoval bych se směrem nahoru,R^ mám ale jen dvě ruceR^ a nohy se asi nepočítají!;-D

3 0
možnosti
Foto

pak tedy....zkuste připustit, že máte deset palců....nohy se nepočítají.:-)

2 0
možnosti
Foto

no myslím, že článek budu postupně aktualizovat.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

:-)R^ Nejlepší na toto téma. Dík za pobavení.

5 0
možnosti
Foto

:-)už to jinak nešlo.;-)

2 0
možnosti
Foto

Jaromíre moc pěkné hodnocení a moudrá věta s tím pazourkem. Já sice napsal trošku něco jiného, ale v podstatě narážíme oba na to samé. :-) Jo a díky za nejmenování a hlavu jsem mel taky statu a to jsem nebyl v ......

0 0
možnosti
Foto

no, měl jsem Vás taky v hledáčku:-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 552
  • Celková karma 38,84
  • Průměrná čtenost 3795x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik