Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Teda, Jaromíre, ty ty diskuse čteš jen tak halabala. ;-O Jinak bys musel vědět, že pan Babiš již o situaci na blogu dávno jedná se samotným honáckým Velkovezírem a že Větva sice mlčí, ale evidentně bdí a zprávy z ministerstva, které nám Velkovezír laskavě tlumočil,  jej nikterak nepotěšily. ;-)

9 0
možnosti
Foto

situace se neustále mění, co bylo dřív, dávno neplatí:-)

1 0
možnosti
AF

Jako skoro obvykle karma - JaromírkuR^

 

Ale kam zmizel váš článek o nápoji z melasového lihu a syntetických přídavků?

0 0
možnosti
Foto

dík:-)patrně jsem si ho smáznul omylem sám v šoku nad novým systémem.;-(

1 0
možnosti
Foto

R^Správný nadhled, Jaromíre:-)

2 0
možnosti
Foto

Zapomněl jsi na Blanku Fay, která si zafňukala, že si jí idnes neváží:-)

Buď rád, že ještě nejsem rozžhavená doběla, jinak bys přišel ne jen o kus klobouku;-D

2 0
možnosti
Foto

nemůžu myslet na všechny:-):-)

2 0
možnosti
DT

R^:-) Máte talent udělat z katastrofy zábavu, Jaromíre. Karmu zaslouženě. R^

3 0
možnosti
Foto

tak pro mě to byla ze začátku taky katastrofa, až později jsem zjistil, že to je velká sranda.:-)dík

3 0
možnosti

:-) Úžasný zákusek po obědě! Moc hezky jste to nahrnul, pardon shrnul.

Nezbývá, než Vám Jaromíre, udělit R^V

2 0
možnosti
Foto

dík :-)hlavně když Vám nezkazil oběd :-)

1 0
možnosti
K

Kraťasy

21. 2. 2015 10:59

Limetčik to zkrátka zkušeně rozštíp :))

0 0
možnosti
Foto

bez dlouhých řečí:-)

0 0
možnosti
Foto

Jsem silně naštvaný, že jste mi věnoval jen jednu, jedinou větu v souvětí.

Na druhou stranu jsem ale rád, že šlo o větu hlavní a nikoliv vedlejší, natož pak o vedlejší větu přívlastkovou.

Taktéž jsem potěšen, že jsem prvním z Vašeho výčtu kritiků systému, tedy patrně důležitý, důležitější dokonce, než sám velký Mistr Kroupa. Toho si vysoce cením (pokud mi Mistr nepropíchne za trest galusku).

Za článek samozřejmě +++ R^.

6 0
možnosti
Foto

Vladimír zmínku ani nepotřebuje, a může mi být vytknuto, že se objevil ve společnosti zmíněných.:-)

2 0
možnosti
Foto

asi Vás doplním taky.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 552
  • Celková karma 38,84
  • Průměrná čtenost 3795x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik