Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Níže uvedený novotvar Klauzemák mě srazil ze židličky. Článek + R^.

(Až na nějaké drobné přeťuky.)

3 0
možnosti
Foto

:-)no jo, toho se už asi nikdy nezbavím:-/:-)

0 0
možnosti
Foto

U nás pijeme jindřichohradecký tuzemák s plachetnicí. Ale z jakého lihu to vyrábějí nevím.

2 0
možnosti
Foto

to nevím, ale s velkou pravděpodobností to bramborový líh neni.

0 0
možnosti
ZH

Teď mě teda napadá. KDE BEROU TU MELASU? Kvoty na cukrovku jsme prodali holanďákům, já už teda cukrovku na poli neviděl ani nepamatuju, přiznám se že chodím spíš do lesů, než do polí. Bude to stačit?:-)

1 0
možnosti
VV

Jinak pane Siso,

ten ceskej rum ma puvod v rakousku, tusim ze recept vznikl ve stejnem meste jako ta horcice nekdy v 19. stoleti.

1 0
možnosti
Foto

do hluboké historie jsem nesahal, ale spojil jsem se přímo s Božkovem a ten mi potvrdil, co jsem tušil. Jejich rum nikdy u brambor ani nestál, a to od začátku výroby.

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, jsem šťastná, že jsem dosáhla plnoletosti a můžu si s klidem přečíst blog;-D...Ve správné hospodě nesmí chybět...gulášek, pivo, rum, to je základ;-)!!

2 0
možnosti
Foto

:-)jasně, máš přehled:-)

0 0
možnosti
JS

Kdybychom to včas přejmenovali na Rum Václava Havla, tak by nám EU nenařídila říkat tomu Tuzemák.

5 2
možnosti
VV

Ale prdlacku,

Cesi se zase opicili po Rakusacich, kteri si ten Inländischer odbyli o par let driv. A zadna EU nikomu nenaridila rikat necemu Tuzemak. Mohli jste si to pojmenovat klidne melasak nebo bramborak, ci klauzemak.

2 1
možnosti
RH

Vánoce jsou fajn. Deci rumu do cukroví, zbytek do mne.;-D

3 0
možnosti
Foto

svoji funkci má oboje:-)

0 0
možnosti
Foto

jistě jste si povšimnul, že nepíšu o dobách dávno minulých, ale současnosti.;-):-)

0 0
možnosti
JC

To nemáte pravdu. Ve válečných dobách se používal právě bramborový líh - k melasovému se nebylo lze dostat.

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,61
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik