Diskuse

Jsou tři druhy koček. Vládnoucí, vyčurané a svobodomyslné.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^R^Jasně a hezky vystiženo. Kočky by měly možná jiný názor;-):-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Jaromíre,víš že já kočky moc nemusím,ale jinak moc hezký článek,zdravím Zdena:-):-)R^R^

0 0
možnosti
Foto

no já je vlastně taky nemusím....ale chcu:-)Dík Zdeno.;-)

0 0
možnosti

mám problémy s pojmem kočky (kocourem) vyčůrané, Jaromírku!

 

Hrozně se mýlíte - v každém městě, v každé čtvrti, na každé vesnici probíhají pravidelně velké kočičí sněmy, kdy je pro všechny volně běhající a dospělé kočky, pro kocoury pak obzvláště, účast povinnou. Pokud tedy váš kocour, kočka na několik dní zmizí, vězte že se právě účastní tohoto sněmu, kde řeší hlavní kočičí problémy minulé a budoucí. No a pokud přijde kocour trochu dotrhaný a potlučený? V kočičím světě se holt problémy řeší přímočare, fair a jednou pro vždy .................! O vyčůranosti může tedy mluvit pouze někdo, kdo neví, že kočky vyčůrané býti nemohou. Jedná se o ryze vlastnost člověčí!

 

Ale jinak jako skoro obvykle karma. O Františkovi nic nevím - ptát se nemusíte!

1 0
možnosti
Foto

no musím se přiznat, že když se sněm koná ve čtyři ráno pod okny, tak ho někdy rozeženu:-)

0 0
možnosti
Foto

je to zajímavé kočky nemám ale R^

0 0
možnosti
Foto

...ale...můžeš si pořídit:-)

0 0
možnosti

Kočky jsou skvělí společníci. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

...to se nedá popřít:-)

0 0
možnosti
Foto

Dal jsem to přečíst Élišce a řekla pchááá... Tak nevím, že by svobodomyslná?R^ Chystá se napsat nějaké pokračování deníčku, tak nesmím bejt drzej. Jaromíre, dobrý!!R^.V

0 0
možnosti
Foto

drzej...to už vůbec ne:-) díky Jirko.

1 0
možnosti
Foto

R^Ano, přesně tak. Mám doma vládkyni ;-D

2 0
možnosti
Foto

:-)já to mám namýchaný;-)

0 0
možnosti

Hezky napsané. Mám doma exemplář, který má od všeho trochu. Před chvílí seděla u křesla a tvářila se naléhavě a dotčeně, protože jsem si nešla hned sednout aby se po mě mohla válet, ale dál jsem seděla u počítače. Teď sedí na stole vedle počítače a tváří se jako velmi týrané zvíře, no prostě není po jejím. Vše musí být podle ní, mazlení přiděluje pomálu, ale když chce ona tak se má panička postavit na hlavu. (samozřejmě panička poslechne a vyhoví:-))Ve stodole mi bydlí kočičí tulák, chodím ho krmit a svou kočku se snažím dojmout vyprávěním o jeho těžkém údělu. Nevypadá na to, že by to s ní pohnulo. Ta se bude divit až kocoura adoptuju cháchá. Jenže já pak rozmazlím i jeho:-( A budu mít ty nevděčníky v baráku dva

2 0
možnosti
Foto

aby to s ní taky pohnulo...když Vám vládne:-)

1 0
možnosti

Kočičí příběhy vždy potěší... Jen mi tak připadá, že máme doma tři v jednom vydání:-)R^

4 0
možnosti
Foto

no možná lepší než tři...každou zvlášť:-)

0 0
možnosti
Foto

Dostala jsem od kamarádky krásné tříbarevné koťátko. Je milé a přítulné, bohužel manžel je alergický na srst, tak ho musím dát pryč.

Kdyby ho někdo chtěl, tak se jmenuje Petr, měří 180cm, má hnědé vlasy... :-):-)

12 0
možnosti
Foto

Jaromíre jako blog moc pěknej.A poučnej. Jen jsem hledal, zda-li tam nebude ještě kočka druhu pelešivá. Nicméně ten diskuzní příspěvek mě rozesmál fest. Zrovna dneska jsem četl inzerát ve stylu: Prodám všech 45 dílů encykloedie. Zn. Nedávno jsem se oženil a moje manželka ví všechno.;-D

5 0
možnosti