Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásný výlet ještě posílený Vaším výkladem, u Vás mám vždy navíc chuť na české speciality:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)no roky neubývají, možná budu časem jezdit jen na gastronomické výlety:-)mám rád naši nezdravou kuchyň.;-)

1 0
možnosti
Foto

R^R^umíte  skvěle a vtipně propojit fotografie všeho druhu a Vaše fotoblogy patří k mým oblíbeným, neboť mi vždy zvednou náladu.:-)

0 0
možnosti
Foto

dík:-)pokud to moje fotoreportáže dovedou, jsem potěšen:-)

0 0
možnosti
Foto

není to auto u císaře Josefa tak trochu absurdní? :-) V 18. století přece auta ještě nebyla.

0 0
možnosti
Foto

:-)to teda fakt nebyla, ale vyšlo to dobře.:-)

0 0
možnosti
Foto

Milý Jaromíre, koukám že se nám Jára zatoulal do mých končit. Kdo ví, třeba na toho rošťáka budu mít jednou štěstí a jedno orosený si s ním na žízeň dám.:-)

0 0
možnosti
Foto

jedno...a neni to málo?:-)

1 0
možnosti
Foto

Většinu míst znám,tak jsem si pěkně v teplíčku zacestovala,bylo to příjemné,jinak super fotečky i komentáře :-):-)R^R^:-):-)R^R^

0 0
možnosti
Foto

:-)jo Zdeno, v teple se to hezky cestuje, zvlášť když je venku zima:-)

0 0
možnosti
Foto

Hradéééééc!!!!!  !!!!!!!!!R^R^R^R^R^VVV

(i na ten Hrádek jsme se se školou něco najezdili) :-)

1 0
možnosti
JR

J93a46r56a 93R78a73n78k

5. 2. 2015 20:42

Ja to musim najit a uz kvuli tomu palickovanemu umeni, krasny blog Jaromire:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Moc hezké. Na rozkvetlý komín se chystáme. A kde je altán z obr. 29a? Moc hezký objekt, ale naživo jsem ho neviděla, také bych ho ráda shlédla. Díky za event. informaci.

1 0
možnosti
Foto

fotka 29a se mi zobrazjuje, ale dal jsem si tam znova, takže teď už snad i Vám.:-)

0 0
možnosti
LH

Jaromíre, nádherná reportáž, za kterou Ti moc děkuji. Díky Tobě jsem se vrátila do míst, kde jsem dlouho nebyla nebo se podívala někam, kde to ještě stále neznám. Jen tak dál, už se těším na Tvé další dílo a na ty slibované růže. Pěkný večer Leni:-):-):-)R^

1 0
možnosti
Foto

Díky Lenko, příště se zase podívám jinam:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Nádhera, jeden by nevěděl, kam vyrazit dřív. A ten výběr na závěr, to bych pro změnu nevěděl, po kterém sáhnout dřív:-)

4 0
možnosti
Foto

přesně okomentováno:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 38,02
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik