Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Až se trochu obávám, čím se bude slavná soudní stolice zabývat příště... :-)R^

(já bych věděl, ale to nemůžeme použít)

5 0
možnosti
Foto

Čím - stolicí!

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Jaromíre,článek jsem také četla a uvažovala stejným směrem,jako Ty,jak by to dopadlo,kdyby to soudila žena...jinak dobrý,asi nemají žádné "důležitější" věci k souzení,zdravím Zdena ;-D;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

Ahoj Zdeno...určitě bys došla k jinýmu rozsudku:-)

1 0
možnosti
Foto

No Jaromíre, přidávám se k pobaveným :-)

1 0
možnosti
Foto

no jsem mezi nimi taky:-)

1 0
možnosti
MK

Opravdu, tady opět EU hrubě chybovala, když mi direktivou nenakázala jak mám doma konat tuto sice intimní, leč velice nutnou potřebu. Pak musí nastoupit soud, aby mi to stanovil. Pan zdejší  bloger a europoslanec Zdechovský by se měl nad sebou zamyslet, jak je možné, že se nato zapomnělo a on z titulu své důležité, náročné a liduprospěšné funkce neinicioval projednávání tohoto problému v EU parlamentu. Nu EU nám zakázala dávat výslužku ze zabijačky  (zřejmě vstřícný postoj k našim islámským bratřím) a teď nevím, zda konám správně, když se k problematické činnosti raději sednu, neb tak mám větší jistotu, že své domácí WC neznečistím a to bude voňavé. EU snaž se !!

0 0
možnosti
Foto

jak myslíte, ale raději bych počkal na vyjádření EU:-)

2 0
možnosti

:))) Laik se diví, odborník žasne!

Ale napsané je to skvěle.

Palec nahoru!

4 0
možnosti
LH

Co bude na řadě příště? Jeden nestačí žasnout, co všechno se řeší...Díky Jaromíre, pobavilo mě to, i když také docela zarazilo:-)8-o;-D

1 0
možnosti
Foto

příště....to nechcu ani pomyslet:-)

1 0
možnosti
Foto

pokud tohle se může dostat před soud, tak opravdu se blíží konec lidstva.

2 1
možnosti
Foto

tak z jistého pohledu to je smích tragický:-)

2 0
možnosti
Foto

taky jsem se tak smál:-)

0 0
možnosti
Foto

Já ten článek o soudním sporu také četl a docela mne to pobavilo :)

2 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 38,01
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik