Diskuse

Neratov nejsou Křtiny. Noblesu střídá skromná elegance.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Podle druhé věty titulku jsem si myslel, že se bude jednat o výlet na Zemanskou bránu.

Moc rád jsem se zmýlil :-)R^

Pod Zemskou bránou tančí Orlice s kameny divoké tango. Jako kluk jsem tam moc rád jezdil.

0 0
možnosti
Foto

takže...takový malý návrat domů:-)

0 0
možnosti
Foto

Povedená rekonstrukce  R^ Tam se někdy musím podívat.

0 0
možnosti
Foto

jééé Štěpánko to určitě udělej s výletem do Orliček dokupy.:-)

0 0
možnosti
Foto

Když jsem četla první řádky, vsadila jsem se sama se sebou, jestli bude pivo... a prohrála jsem ;-D

0 0
možnosti
Foto

:-)příště se už raději nevsátejte;-)

0 0
možnosti
Foto

Opět nádherné a zajímavé fotky. Děkuji.:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, trochu mě štvete...Jak to jen děláte, že z Vašich fotek mám pocit, že jsem tam uvnitř a prohlídka oněch míst není jen virtuální, ale fyzická? Já může mačkat jako divý a nic mi z toho nevyleze..

Gratuluji, karmuji a obdivuji.

0 0
možnosti
Foto

Vaše slova mě těší:-) a jak se to dělá?...prostě to tak nějak příjde:-)

0 0
možnosti

Zdarec, pěkné, zase jedno místo, kde jsem ještě nebyl, děkuji za procházku.R^

0 0
možnosti
Foto

no musím zopakovat...komplexní výlet do Orliček...tím se nedá nic pokazit :-)

0 0
možnosti
Foto

Neratov mám ráda,už jsem tam dlouho nebyla,tak snad na jaře,fotečky přišly vhod,jako vždy moc hezké,karma a palec nahoru,zdravím:-)R^:-)

0 0
možnosti
Foto

ahoj Zdeno, kdž si dlouho nebyla, tak zase přijeď.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^R^Díky za tip na výlet, ta prosklenná střecha vytváří velmi zajímavou atmosféru, to by se to fotilo;-):-)

0 0
možnosti
Foto

však se taky fotilo:-)...výlet do Orliček vřele dopuručuju:-)

0 0
možnosti
Foto

Vladimíre posílám pozdrav a karmu. Už jsem tam dlouho nebyl a tak jsem se tam teď  mohl opět mrknout:-)R^

0 0
možnosti
Foto

takový opáčko :-) díky Pavle..a jemenuju se Jaromír;-)

1 0
možnosti