Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jaromíre, pěkná procházka...i s tím dodatkem nakonec;-)R^

0 0
možnosti
Foto

:-)ono...bez toho dodatku to snad ani nejde:-)

0 0
možnosti
Foto

J70a26n 55P51r13a42ž65á62k

27. 11. 2014 14:59

R^Jsem se pokochal, díky:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)no já taky...inline:-)

0 0
možnosti
DT

Krásné fotky, příjemná stavba a zdařilá přestavba R^

0 0
možnosti
Foto

:-)rozhodně stojí za to omrknout.:-)

1 0
možnosti
ZM

krásná stavba... a na závěr jsem se opět (a rád) zasmál ;-)

1 0
možnosti
Foto

no říkal jsem si kdyby nic....:-)

0 0
možnosti
LH

Krásné, nádherné...fotky úžasné, jako bych se tam sama procházela a stavby sledovala. Fandím vše, kdo opravují naše památky...a že jich ještě hodně čeká na opravy...jak jezdíme po Čechách, někdy je to krásné a jindy k pláči...Díky Jaromíre...:-)

0 0
možnosti
Foto

dík...jezdím tam pravidelně a pokroky sleduju :-)

0 0
možnosti
Foto

Je dobře, když se podařil zachránit a obnovit funkci :)

0 0
možnosti
Foto

:-)vždycky to je dobře;-)

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkné, jen to mám dost daleko (na rozdíl od Křtin).

0 0
možnosti
Foto

díky...za výlet to však stojí:-)

0 0
možnosti
Foto

Kostel je nyní architektonickým paskvilem.

0 0
možnosti
Foto

možná pro Vás...ostatně asi toto sousloví používáte často...objevilo se i u tančícího domu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,62
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik