Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J38a42n 63P58r59a15ž28á10k

16. 11. 2014 18:45

R^Perfektně pojato, Jaromíre, karma jako Brno;-D:-)

1 0
možnosti
Foto

:-)dík a že Brno je velký:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, konečně jsem se dozvěděla, jak to vlastně bylo. Příjemně odlehčený blog po té záplavě vážně míněných. Samozřejmě karma R^.

1 0
možnosti
Foto

:-) no jasně, že to tak bylo, to musím vědět ne:-) dík

1 0
možnosti
Foto

R^ a vždy to skončí u piva :-)

1 0
možnosti
Foto

a taky to tam začáná :-)...dík za palec

1 0
možnosti

Podle toho, jak to tady po těch 25-ti letech vypadá, asi bude pravda, že to takhle nějak začalo...

.. a podle toho to i pokračuje !!!

0 0
možnosti
Foto

konal jsem jen v dobré víře:-)

1 0
možnosti
Foto

Již delší dobu ve mě hlodá dojem, že historie se potácí od hospody k hospodě.

Inu někdo vyvolává duchy, někdo filmy a někdo revoluci. :-)R^

3 0
možnosti
Foto

:-)otázka je, co je smysluplnější a pro lidstvo důležitější:-)

3 0
možnosti
Foto

Kdepak, ještě dřív. Revoluci jsem začal já už v r. 1988, když jsem v Korunní třídě (v Praze) svým vozem GAZ69 naboural škodovku ÚV KSČ. Byla to přirozeně MOJE VINA, přesto jsem dostal jen 100Kč pokuty - z toho je vidět, že i dopraváci se na něco chystali.

3 0
možnosti
Foto

patrně trénovali na nápor zahraničních řidičů, kteří přivezou valuty....z toho bych začátek revoluce neusuzoval.:-)

3 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D To nemá chybu R^

Už při hlášce, že Zifčák "...po čtyřech rumech lehne kdekoliv..." jsem jsem musela vyhledat utěrku.

0 0
možnosti
Foto

dík:-)vyvolat revoluci je těžké jen zdánlivě:-)

2 0
možnosti
Foto

O61t30t81o 41Č51e70r39n29ý

15. 11. 2014 12:57

Velmi dobrá reportáž. Dobře zorganizované. Není divu, že se to povedlo!R^

1 0
možnosti
Foto

dík:-)nebylo to ani tak těžký;-)

1 0
možnosti

Vtipné, dobré, pobavila jsem se...;-):-)

1 0
možnosti

Ja jen k predposlednimu odstavci. Par lidi od rana behalo po poli plnem vlcich maku a hledalo ruze. A vecer utrhli par jich, by se nevratili domu s prazdnou.

0 0
možnosti
Foto

no já seděl U Pinkasů:-)...a to je fakt

2 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 37,96
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik