Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

R^Ja se dokonce v tomto věku cítím mnohem líp, než jsem se cítila ve dvaceti!;-)

2 0
možnosti
Foto

a přinejmeším se stejně líbíš...ne-li taky víc.:-)

2 0
možnosti
Foto

Krásně napsáno, JaromíreR^ A vyskočila aspoň boule na čele???;-)

3 0
možnosti
Foto

byla to bomba jak z děla.. a díky perifernímu vidění to i viděla.:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, tak tenhle blog, ten si budu muset přečíst víckrát. Ale jedno vím jistě, nutí mě přemýšlet o sobě a některých názorech, které mám. A pak že blogy nejsou důležitý. |Jenže vono je vše důležitý, když někoho přinutí k zamyšlení. Járo díky:-)

2 0
možnosti
Foto

jééé Pavle blog nemá ambice se nad něčím zamýšlet...navíc mnohé z popsaného bylo už dávno:-)

1 0
možnosti
Foto

Když mi bylo dvacet, tak mi takto hrozně připadaly tehdejší čtyřicetileté ženy.

Většina z nich měla jakousi připláclou trvalou, dvě brady a křečové žíly.

Dnešní čtyřicátnice mi zase většinou připadají jako mladé holky. Pěkné účesy a udržovaná postava.

Zato mi jaksi neudržovaní připadnou dnešní dvacetiletí. Tři brady a ranec kolem pasu. Počítačová generace...

Možná je to ale jen můj subjektivní dojem.

3 0
možnosti
Foto

neni, současná zralá žena je často mnohem elegantnější a přitaživější, ví jak na to...nedávno jsem vrazil do kandelábru při otáčce za padesátnicí....říkám jim technické ročníky.:-);-)a muži ve stejném věku? když se otočí jsou zdraví:-)Dá se tedy říci, že jsme všichni normální.;-)

0 0
možnosti
LN

..tak...vždycky když mám tendenci kritizovat dnešní ....nácti...či dvacetileté...tak mi mé kritičtější já včas zašeptá...vzpomeň na sebe...vole....a zůstanu raději zticha....;-)

6 0
možnosti
JU

J17o19s81e28f 46U61l29m83a45n

24. 10. 2014 13:36

Je to tak. Někdy si říkám, jak jsou ti dnešní mladí hloupí a zfanatizovaní...jenže pak se podívám na zábery z koncertu Beatles, jak tam sebou holky práskají o zem a říkám si, že to snad ani nemůže být homo sapiens ale zcela jiný živočišný druh. Takže ta blbost nevznikla někdy v posledních letech, ale je tu věčně.

1 0
možnosti
Foto

raději budeme říkat mladická nerozvážnost :-)

3 0
možnosti
OP

Samozřejmě, že mladí jsou mladí, ať se narodili v 10. nebo 21. století. Jen ti dnešní mladí mají smůlu, že žijí převážně v té virtuální, často stupidní realitě, která je spíše omezuje než obohacuje. Proto je také nedorozumění mezi generacemi větší

1 0
možnosti
Foto

to asi ano, ale bez možnosti to významně změnit.

0 0
možnosti
PB

..... tož pro mě byl šedesátník až móóóc živej ! ,- kóór když sem vod něho chytil pár po čuni krátce před maturitou .... holt náš dědek byl stará škola, se s tem moc nesr ...R^

1 0
možnosti
Foto

:-)jo to ptom chápu dokonale:-)

1 0
možnosti
Foto

pak budete ústou šetřit :-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkné a s tou mládeží máte velkou pravdu, ale i oni budou v našich letech, ale my už tu nebudeme a neuslyšíme ty jejich nářky na na tu jejich zkaženou mládež. Akorát trochu se mi mění názor na ty „starý“ (protože už k ním také začínám patřit) – jak mám mít k (některým) starým úctu, když jsem je osobně zažil jako mladý voly!

6 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,56
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik