Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Napsal jsi to moc hezky, Jaromíre R^. Líbí se mi i komentáře ;-). Marie

3 0
možnosti
Foto

Ahoj Majko a díky, zdravím do Olomouce...to víš, my jen o trošku starší si tu tak nějak vzpomínáme:-)

0 0
možnosti
JH

Ale byly, tzv. čaje o páté. V rámci tehdejších možností jsem se vždy vymódil abych uděl dojem na děvčata. Moc se to nedařilo, jelikož jsem byl tzv. šprt a neměla mne ráda. A když jsem si dokázal s některou domluvit rande, mlčel jsem pak jako ryba, jelikož jsem se nechtěl vyvyšovat svými znalostmi a na druhé straně jsem neměl o čem mluvit. Přelom nastal až v mých 25 letech a dodnes si nestěžuji, ačkoliv mi je již 62.

1 0
možnosti
Foto

:-)no čaje...samostatná disciplína pro náctileté...ostýchavost byla možná krátkodobě špatná, ale dlouhodobě se může i vyplatit.:-)

0 0
možnosti
Foto

Karma je samozřejmostí a navíc podepisuji. :-)

Kdysi, asi ve 20.letech, jsem si díky jednomu šíleně odstrašujícímu případu řekl, že nikdy nesmím být v pozici: o za nás, to byly časy, to dnes už není, nemůže být. A když k tomu lehce inklinuji, tak mne tohle zastaví.

Ano, dnešní mládež je jiná, ostatně jako každá. To je normální. Mně spíš vadí, že lidi mezi sebou přestávají klasicky komunikovat a že se stále míň umějí poslouchat. Ale i to je určitě dobou....

1 0
možnosti
Foto

díky..myslím, že se k tomu opět vrátí, ještě kouzlo oční komunikace zcela neobjevili.:-)

0 0
možnosti
LH

Díky Jaromíre, sice mi do šedesátnice ještě pár let chybí, ale jinak mi mluvíš z duše. Je to tak....jen tak dál, těším se na další Tvoje blogy...;-)

2 0
možnosti
Foto

:-)no Ty jsi Lenko ještě extrémně mladá holka.:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, připomněl jste mi, jak jsme s kapelou museli přelstít komisi při přehrávkách. Stačilo zařadit: P.I.Čajkovskij - Labutí jezero, a pro jistotu v zásobě Skal a stepí a Políčko pole. Labuťárna stačila, a bylo to v kapse.

S hraním jsem skončil teprve nedávno (s Labuťárnou stále v repertoáru), neboť jsa ročník 43 mi při tahání beden a inštrumentů vypověděl hřbet.

A krásnou vzpomínku, jak jsme vytočili soudruha šéfa Kulturní besedy (v Turnově), když jsme při Věnečku vylezli na pódium v parukách. Silně zbrunátnělý letěl přes sál a řval, tady už si nezahrajete.

1 0
možnosti
Foto

:-)podobné výkřiky znám...no já toho nechal ve chvíli, když mě přestalo bavit tahat těžké bedny točitými schody do 2 patra.:-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkné! Stáří není zásluha a mládí není provinění. Dnešní mladí nejsou horší než jacíkoli jiní mladí, jen je zkrátka pro některé jednodušší brát to tak, že jsou, než se jim pokusit porozumět...

Jó, svou první a poslední facku jsem dostala až ve věku čerstvě dospělém - ony už totiž byly diskotéky, ale holt jsme neměli telefon ;-)

3 0
možnosti
Foto

:-)a jsme u toho...stačil mobil a vše se dalo vyřídit lépe:-)

1 0
možnosti
Foto

Jasně, že máte pravdu. 

Občas mne napadne onen archetyp vlka Akély a jeho smečky z Knihy džunglí. Jak ti mladí vlci vždycky čekají, že ten vůdce sám složí jelena a běda dne, kdy už na to nestačí. Dobře vědí, že ten den jednou přijde, ví to i ten starý vlk, který však ten den oddaluje.

Lidská moudrost tkví v tom, že člověk by neměl čekat na den, až neskolí vlka, ale měl by tak nějak poodstoupit a ještě za plné síly a nezkaleného rozumu ponechat ta mláďata, ať předvedou, co umí. A mít radost, že jim to jde, že jsou sví, že tak trochu kašlou na naše rady a dělají si vše po svém. 

Moc jste mě potěšil, Jaromíre. Vím, že moje karma nijak nezmění běh tohoto dne či nedejbože dějin, ale třeba potěší.

Pěkný večer.

6 0
možnosti
Foto

dík za karmu a máte pravdu...než se huntovat z posledních sil až do konce...mnohem lepší je žít pro sebe...ostatně v tom případě neni ani třeba živit smečku, stačí si jen tak maličko zalovit pro radost.:-)

0 0
možnosti
Foto

jo,jo je to tak ,ve 20ti mi připadaly už 30tky staré,ale to je úhel pohledu mládí,oni k tomu také dojdou,jak píšeš.Mladí mně určitě vidí jako starou bábu,ale člověk se tak necítí a ono je to tak asi dobře,doba se posunuje a když vidím jaké možnosti má můj 10tiletý vnuk,tak můžu tiše závidět.Moc hezky napsané,zdravím :-):-)R^

1 0
možnosti
Foto

ahoj kočko...díky:-)

0 0
možnosti
RE

Zrovna včera jsem o tom mluvil.....Pracuji a komunikuji teď často s mladými a připadají mi dokonce lepší, než za nás.

1 0
možnosti
Foto

..hlavně myslím, že jsou vzdělanější

1 0
možnosti
Foto

Ano. R^

Pro přesnost ovšem MOLL!

1 0
možnosti
Foto

jo dík, jdu to přidat..a to mám základní hudební vzdělání:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,47
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik