Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OF

Tři piva si určitě zasloužíš;-DR^. A musím tě pochválit dodatečně i za ty lokomotivy.

0 0
možnosti
Foto

:-)no lichej počet le ale stejně blbě:-)

0 0
možnosti
TG

T86o17m44á12š 71G59a22y86e23r

13. 10. 2014 15:53

R^:-) Pěkný příběh s dobrým koncem...:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)hezky jste to vystihl..;-)

0 0
možnosti
ZM

na Vysočině je krásně :-) já minulý víkend chodil po Šumavě a včera po okolí Tábora a  barevně to kupodivu vypadá podobně ;-)

0 0
možnosti
Foto

však jsme jedna rodina:-)

0 0
možnosti
Foto

Spojení barev a cesty do příběhu se povedlo.

Na fotomatiné pokaždý zapomenu, mohl jsem přihodit pár fotek ze včerejší návštěvy Poledníku a Modravy (taky na dvou kolech, ale vlastní silou poháněných), tak jsem to zařadil klasicky do proudu ostaních blogerů.

0 0
možnosti
Foto

no dávám přednot příběhu:-) díky

0 0
možnosti
PK

Zdarec, zase jsem se krásně projel.

0 0
možnosti
Foto

:-)pak jsme nejméně dva:-)

0 0
možnosti

Pěkně velká sada pěkným snímků sytících duši, hlad i žízeň. R^;-)

0 0
možnosti
Foto

:-)tak dávám přednost komplexnímu pojetí:-)dík za nakouknutí:-)

0 0
možnosti
Foto

Opět Vám dávám hodně veliké +.R^

1 0
možnosti
Foto

:-)pak velice děkuju:-)

0 0
možnosti
LH

Jaromíre, krásné, nádherné zachycení podzimu a k tomu ty Tvoje skvělé popisky, díky a jen tak dál...Jsi šikula :-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

no hlavně že jsem si neustala jako loni na mokrým listí:-)díky Lenko;-)

0 0
možnosti
Foto

Motorkáře mám doma dva. Také jezdí, dokud to jde a vozí pěkné fotky. A ta úleva, když ty jejich stroje slyším brblat za vraty. Poznám je podle zvuku už docela bezpečně. Jsou zpátky-spadne mi ze srdce kus šutru, a celí.:-)Synáčkové.

Zdravím, je to krásný blog.R^

0 0
možnosti
Foto

:-)v jednuchvíli se nás u objížďkové červené na semafori sjelo snad dvacet...ne všechny ženský to chápou, ale ten znásobený zvuk motorů...zaktivoval všechny chlapy v dědině.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,61
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik